7. FMCG RETAIL SUMMIT: Digitalizacija i podaci kao budućnost trgovine!

U nastavku Summita govorili smo o bitnim faktorima za realizaciju uspješne trgovačke priče. O važnosti podataka kao motoru razvoja i mogućeg izvora prihoda, te budućnosti trgovine govorila je Marijana Agić Molnar, CEO & Data Strategist, DATA DO.

Zanimljiv pogled i temu ”Digitalizacija kao odgovor na budućnost poslovanja” ponudio je i Ivan Protega, Retail Manager @JYSK. Korisno za RETAIL i FMCG industriju u cijelosti.

Teme koje će zasigurno biti od koristi za sve učesnike, a tiču se inovacija i tehnoloških rješenja koja pomažu prodaji, bile su – ”Optimizacija zaliha na osnovu predviđanja prodaje” o kojoj je govorio Emir Žunić, Head of AI/ML Department at Info Studio d.o.o., te ”(R)evolucija barkodova: kako uz manje ponuditi više”, čiji predstavnik dolazi iz GS1 BiH, Haris Poturković.