Američki maloprodajni div Walmart mogao bi udružiti snage s tehnološkim divom Microsoftom u ponudi za američko poslovanje kineske društvene mreže TikTok, koju američki predsjednik Donald Trump namjerava zabraniti.
TikTok korisnicima omogućuje kreiranje kratkih videozapisa, često s rudimentarnim efektima i glazbom, i spada među najpopularnije u SAD-u.
U posljednje vrijeme našao se na brisanom prostoru zbog napetih diplomatskih i trgovinskih odnosa Washingtona i Pekinga.
Trumpov kabinet tvrdi da će Kina koristiti aplikaciju za prikupljanje podataka o američkim potrošačima i označio ju je kao „prijetnju“ nacionalnoj sigurnosti. Američka vojska već je zabranila njezinu upotrebu a blokirana je i u Indiji zbog sukoba Pekinga i New Delhija.
Američki predsjednik odredio je TikToku rok do 15. septembra da proda američko poslovanje domaćoj kompaniji, zaprijetivši da će u protivnom biti zabranjena.
Microsoft je pokazao interes, potvrdivši da razgovara s kineskim ByteDanceom, TikTokovom matičnom kompanijom, o kupnji aplikacije u SAD-u i još nekim zemljama, do 15. septembra.
Walmart je najveći maloprodajni lanac u SAD-u a u posljednje vrijeme pokušava sve ozbiljnije konkurirati Amazonu u internetskoj prodaji.
Vidimo vrijednost u TikTokovim „mogućnostima internetske trgovine i oglašavanja“, pojasnili su u Walmartu interes za kinesku aplikaciju.
„Uvjereni smo da će partnerstvo Walmarta i Microsofta ispuniti očekivanja i američkih TikTok korisnika te otkloniti zabrinutost američkih regulatora“, saopćio je Walmart.
Izvršni direktor TikTokaKevin Mayer podnio je u srijedu ostavku, jer je postalo jasno da se posao koji je preuzeo početkom godine bitno promijenio pod pritiskom koji je stvorio američki predsjednik prenosi HINA.