Unilever uspijeva da nadoknadi veće troškove višim prodajnim cijenama, održavajući profitne marže na pravom putu. FMCG gigant je čak u stanju da poveća očekivanja do kraja godine.
Potrošačka kriza ne utiče toliko na Unilever, iako je obim opao u prvoj polovini ove godine. Prodaja je porasla za 8,1 % pošto je FMCG gigant uspio da poveća svoje cijene za preko 10%. Najveći brendovi grupe, vredni preko milijardu eura, porasli su za 9,4%. Unilever se posebno dobro pokazao u Sjedinjenim Državama i Indiji. E-trgovina sada predstavlja 14% prodaje, više nego dvostruko više od cifre prije pandemije 2019.
Uprkos nešto nižoj marži bruto profita, zbog rastućih troškova nabavke, marža ostaje na pravom putu od 17%. Do kraja godine, CEO Alan Jope očekuje da će dalja povećanja cijena ne samo da drže tu maržu pod kontrolom, već i da povećaju prodaju za više od maksimalnih 6,5% koje je grupa ranije pretpostavljala.
Jope je dodao da njegova kompanija nastavlja da rekonstruiše svoj portfolio. Štaviše, on je 1. jula uveo novu korporativnu strukturu, koja je uključivala otpuštanje 1.500 zaposlenih širom svijeta. Unilever je također nedavno prodao svoju diviziju za čaj, umjesto toga kupivši dobavljača proizvoda za negu kose Nutrafol.