Britanski trgovac Tesco nudi brendirane paste za zube bez kutija kao dio pilot projekta čiji je cilj uklanjanje nepotrebne ambalaže.Proba, započeta 21. septembra, obuhvata skoro 30 Tesco prodavnica širom Ujedinjenog Kraljevstva i uključiće brendove kao što su Colgate, Oral B, Sensodyne, Aquafresh i Corsadyl.
“Napravili smo hrabar potez da uklonimo nepotrebne kutije paste za zube prošlog novembra za sopstveni brend i imali smo pozitivne povratne informacije od kupaca. Sada radimo sa glavnim brendovima pasta za zube da nam se pridruže na ovom putovanju. Ne samo da postoji prilika da uklonimo ovo nepotrebno pakovanje, već to takođe znači da možemo da transportujemo više tuba. Mislimo da za kupce taj potez ima smisla, jer prvo što urade kada kupe pastu za zube je da odbace kutiju za pakovanje”, rekao je Felicity Bexton, glavni za nabavku oralne njege u Tescu.
Pasta za zube bez kutija biti će plasirana u druge Tesco prodavnice, ako pilot bude uspješan.
“Inicijativa ima potencijal da uštedi 680 tona kartona godišnje”, dodao je trgovac.
U novembru 2021. trgovac je uklonio kutije pasta za zube sopstvene trgovačke marke u nadi da će smanjiti upotrebu više od 55 tona kartona svake godine.