Britanski trgovački lanac Tesco je zajedno sa svojim kupcima omogućio donaciju više od tri miliona obroka u okviru kampanje „Buy One to Help A Child“ čiji je cilj pomoć djeci koja se suočavaju sa nedostatkom hrane.
U posljednje tri sedmice, trgovac je uručio donaciju svom partneru FareShare za svaki komad voća i povrća koji se prodao u prodavnicama.
Prodaja različitih proizvoda, poput jagoda, banana i krastavaca u Tesco prodavnicama omogućila je trgovcu da donira hranu za preko 5.000 dobrotvornih organizacija širom zemlje, kako bi pomogao 2,3 miliona djece koja žive u siromaštvu.
Prema podacima maloprodajnog lanca, osim Londona, kupci Essexa bili su u vrhu po kupovini svježeg voća i povrća, a slijede kupci u Hertfordshireu, Kenu i Mančesteru.
Tesco sarađuje sa fondacijom FareShare od 2016. godine, a do sada je podijelio više od 120 miliona obroka u dobrotvorne svrhe širom Velike Britanije.