Sainsbury’s je potpisao dvogodišnji ugovor sa kompanijom Deliveroo za isporuku namirnica iz 100 svojih prodavnica širom zemlje. Supermarket je, također, proširio partnerstvo sa kompanijom Uber Eats, kojim će biti obuhvaćen isti broj prodavnica.
Nastavak saradnje sa Deliveroo, koju je trgovac inače započeo prošlog novembra kroz isporuku iz 10 svojih prodavnica, sada znači da će oko 30% stanovništva Velike Britanije moći da dođe do proizvoda kompanije Sainsbury’s putem platforme. Od novih trgovina koje danas pružaju ovu uslugu, 22 se nalaze u Londonu, a ostale su u raznim gradovima, uključujući Glazgov, Liverpul, Njukastl, Lids, Aberdin…
Među novim lokacijama trgovca koje se od sada nalaze i na platformi Uber Eats, nakon što ih je u 2020 bilo samo 25, sada su i prodavnice u Mančesteru, Birmingemu, Lidsu, Notingemu, Edinburgu, Glazgovu, Liverpulu…
”Saradnja sa kompanijom Deliveroo pomogla nam je da ponudimo kućnu dostavu namirnica još većem broju kupaca, pružajući im super brzu uslugu kada im nešto treba, a u žurbi su. Znamo koliko kupci kompanije Sainsbury’s cijene mogućnost kupovine hrane što je brže i povoljnije i drago nam je što možemo dodatno da unaprijedimo ovu uslugu, rekao je Nigel Blunt, direktor e-commerce sektora ove kompanije.
Napomenuo je i da im je saradnja sa Uber Eats pomogla da povećaju kapacitet za dostavu namirnica.
Korisnici platformi za dostavu Deliveroo i Uber Eats imaju izbor od oko 1.000 PL i bredniranih proizvoda ovog trgovca. Asortiman na platformi uključuje gotova jela Taste the Difference, svježe voće i povrće, soseve, konzerve, slatkiše, grickalice, alkoholna i bezalkoholna pića…
Deliveroo je otkrio pet najtraženijih proizvoda među Sainsbury’s kupcima od novembra. To su, sudeći prema njihovim navodima, sve Sainsbury’s PL proizvodi: banane, poluobrano mlijeko, cijeli krastavci, avokado i velika jaja iz slobodnog uzgoja.