Prodaja francuskih proizvoda na sajtu Ocado.com porasla je za trećinu ove godine, objavio je online trgovac. Britanski potrošači su od januara do maja preko ove platforme kupili 34% više francuskih proizvoda nego u istom periodu prošle godine.
Prodaja francuskih pjenušavih vina skočila je za 104%, dok se prodaja šampanjca povećala za 35%. Naročito je skočila potražnja za pjenušavim vinom cremant. Riječ je o grupi pjenušavih vina koja se proizvode istom tehnikom kao i šampanjac, ali van Šampanj regije. Prodaja ovog vina skočila je za 139%.
Potražnja za francuskim sirevima porasla je za 46%, a Britanci su naročito kupovali francusko meso. Prodaja slanina, kobasica, šunki povećala se za 60%, a proizvoda od kuhanog mesa za 109%.
Kako kažu u kompaniji Ocado, nedostatak putovanja u prethodnih 18 mjeseci natjerao je ljude da se okrenu različitim kuhinjama, a francuska je bila favorit. Inače, Francuska je druga najpopularnija turistička destinacija za Britance, poslije Španije.