Supermarketi u Velikoj Britaniji koriste kartonske slike voća, povrća i drugih namirnica za popunjavanje polica zbog problema s snabdijevanjem, piše Guardian.
Britanski trgovački lanac Tesco počeo je da koristi slike špargli, mrkve, narandži i grožđa, što je izazvalo šalu na društvenim mrežama.
Kupci su uočili lažne mrkve i kartonske špargle u Londonu, slike narandže i grožđa u Milton Kejnsu i 2D boce deterdženta za veš u Kembridžu.
Kako prenose britanski mediji, ovi potezi posljedica su nedostatka radnika što dovodi do slabe dostupnosti nekih artikala u supermarketima.
Bryan Roberst, analitičar maloprodaje u kompaniji Shopfloor Insights ističe da je tek prošle godine počeo da primjećuje kartone sa svježim proizvodima, ali je rekao “da se slična taktika već dugo koristi svuda u supermarketima”.
To nije samo zbog oskudice, već zato što su mnoge velike prodavnice sada jednostavno prevelike, poručio je Roberts, dodajući da je ovo jedna u nizu taktika koje se koriste za popunjavanje prostora.
Iz sjedišta trgovačkog lanca Tesco kažu da upotreba slika voća i povrća nije povezana sa nedavnim problemima u lancu snabdijevanja.
Također, kartonske ilustracije skupljih proizvoda poput deterdženta, proteinskih napitaka i alkoholnih pića kao što je džin također se ponekad koriste u maloprodaji kako bi se spriječila krađa. Slike artikala se postavljaju na police kako bi se pokazalo da su dostupni, a kupci dobijaju pravi proizvod na kasi.