Četvrta po redu centralna konferencija o procesima u lancu snabdijevanja u FMCG sektoru uspješno je održana u organizaciji InStore Media u Sava Centru.
Samit je na jednom mjestu okupio kompanije i pojedince – trgovačke lance, proizvođače, distributere i prateću industriju – te predstavio trendove, primjere dobre poslovne prakse i vodeće domaće i međunarodne stručnjake u procesima lanca snabdijevanja u sektoru robe široke potrošnje.
Nakon doručka powered by Neoplanta i uvodne riječi organizatora, Vladimir Momčilović, vanredni profesor Saobraćajnog fakulteta (Odsek za drumski i gradski saobraćaj i transport), govorio je o savremenim modelima upravljanja voznim parkom i optimizaciji ruta u FMCG sektoru.
Milan Listeš, Data & AI Business Development Manager, BE-terna, predstavio je kako je MASS unaprijedio svoje operacije implementacijom ALISA AI rješenja, dok je Zdravko Dogić, Chief Operations Director (COO) u Adria-Balkan HUB, L’Oréal, govorio o tome kako optimizirati FMCG fulfillment u različitim logističkim okruženjima.
Ana Karadžić, direktorica EXI Srbija, govorila je o očuvanju likvidnosti u lancima snabdijevanja, nakon čega je Aleksandar Mastilović, konsultant IEEE / Centar za digitalnu transformaciju Beograd, govorio o tome kako digitalna rješenja mogu unaprijediti agilnost, transparentnost i preciznost procesa.
Nakon pauze za kafu powered by Jacobs, drugu sesiju otvorio je Andres Montes de Oca, Senior Manager, Channel Sales, Kinaxis, koji je govorio o orkestraciji lanca snabdijevanja.
Goran Popović, direktor operacija, Bambi, govorio je o tome kako je kompanija uspješno transformisala procese upravljanja zalihama i snabdijevanjem korištenjem naprednih tehnologija, dok je Milan Pasula, Chief Supply Chain Officer, Ananas e-commerce, dao pregled ključnih tehničkih rješenja implementiranih u prvom specijaliziranom e-fulfillment centru u ovom dijelu Evrope.
Uslijedio je case study u kojem su Adnan Begoli, CEO, Info Studio, i Marko Ristić, CX & SCM Director, Tehnomanija, govorili o primjeni Info Studio SmartTMS rješenja u kompaniji Tehnomanija.
Drugu sesiju zatvorio je predavanjem o greškama, rješenjima i preporukama za FMCG logistiku Vladimir Jović, ekspert za logistiku i distribuciju.
Treća sesija, nakon pauze za ručak i networking, započela je predavanjem:
“Kako dobavljači profitiraju od time slot managementa: Kraš d.d.”, u kojem su govorili Milan Ora, osnivač Lognet-a, i Igor Breški, rukovodilac poslova transporta, Kraš d.d.
Uslijedilo je keynote predavanje Pietra D’Arpa, konsultanta iz Švicarske (bivši Vice President Supply Chain – Europe Logistics & End-to-End Strategic Planning, Procter & Gamble), koji je podijelio ključne uvide iz karijere u lancu snabdijevanja koji stoje iza takvog uspjeha.
Konferenciju je zatvorio panel:
“Digitalizacija u praksi – Kako unaprijediti procese u skladištu, distribuciji i maloprodaji”, u kojem su svoja iskustva podijelili:
Stefan Stefanović, menadžer razvoja procesa lanca snabdijevanja, Atlantic Grupa,
Dejan Miladinov, direktor transporta i logistike, PerSu, i
Luka Radovanović, suosnivač i COO, B2Bee SaaS.
U više od sedam sati razmjene ideja i iskustava, uvrštene su i dvije pauze za networking – ključnu komponentu naše konferencije.