Kompanija Univerexport donosi jednan novitet– elektronske cijene! Projekt koji je od 13. marta 2022. godine zaživio u Univerexport maloprodajnom objektu na adresi Trg Galerija 3a (Pupinova palata), u Novom Sadu.
Nije prvi ovakvog tipa, ali je dio strateškog plana kompanije da u većini svojih prodavnica uvede elektronske, odnosno digitalne cijene uz pomoć kojih će proces kupovine biti lakši i brži, a ažuriranje i primjena akcijskih cijena funkcionirati jednostavno – na jedan klik.
O čemu se zapravo radi? U skladu sa savremenim svjetskim trendovima, na policama Univerexport trgovina u budućnosti cijene neće biti tiskane, već digitalne. Time se rad zaposlenih u mnogome olakšava, cjelokupan proces postaje brži i efikasniji po potrošače, a ukupno zadovoljstvo obavljenom kupovinom znatno veće. Cijene se, naime, ažuriraju automatski iz „centrale“, pa je korelacija između police i blagajne trenutna i apsolutna. Veća je i fleksibilnost u dizajnu etiketa, a reakcija na promjene i potrebe tržišta gotovo momentalna, navode iz ovog maloprodajnog lanca.
Osim toga, kako dodaju, potrošači u objektu imaju i posebnu dodatnu mogućnost. Jednim klikom, na savremenom ekranu mogu potražiti željeni artikal, cijenu, samu poziciju, kao i provjeriti njegovu dostupnost.
Prvi dojmovi su sjajni, što nam je dodatni motiv da se ubrzano nastavi implementacija elektronskih cijena i u drugim našim prodajnim objektima, poručuju iz Univerexporta.
Elektronske cijene su značajan korak za naše tržište, ali i za prirodu. U skladu s ekološkim tendencijama i „zero paper“ politikom, ovakav način obilježavanja cijena proizvoda drastično smanjuje potrošnju papira i time doprinosi očuvanju prirode. Univerexport je i na ovaj način još jednom pokazao duboku posvećenost pozitivnim promjenama, inovacijama na tržištu, kao i očuvanju životne sredine.
Više o ovoj temi čitajte ovdje.