Kompanija je sarađivala sa britanskom agencijom za strateško brendiranje Robot Food kako bi kreirali novo pakovanje za popularni brend piva.
“Tuborg je Danska kulturna ikona, više od jednog brenda piva. Željeli smo da im pomognemo da prikažu svoj brend u novom svjetlu i približe ga i mlađim generacijama”, rekao je David Timothy, generalni direktor agencije Robot Food.
Glavni asortiman Tuborga uključuje četiri standardna piva (Grøn, Classic, Guld i Nul) i dva sezonska (Julebrig i Paskebrig). Robot Food je takođe radio na dizajnu tri nove sorte: Nul Fruit, Grøn Organic i Guld Passionfruit.
Grøn i Classic zajedno čine oko 88% prodaje Tuborga.
“U Danskoj se osjeća klasicizam: ako pogledate stvari kao što su dizajn nameštaja, stil i estetika se zapravo ne mijenjaju mnogo tokom vremena. Zbog toga Tuborg nikada do sada nije razmišljao o rebrendiranju”, rekao je Ben Brears, kreativni direktor Robot Food-a.
Pozicioniranje brenda zasnovano je na danskoj ideji “fӕllesskab” ili zajednice, pri čemu se pokazalo da pivo igra vitalnu ulogu u okupljanju ljudi iz svih sfera života.
Pored novog dizajna ambalaže, agencija je također kreirala potpuno novu brend i komunikacionu strategiju za Tuborg, uključujući vizuelni dizajn za fotografije i digitalne platforme kompanije.