Neto dobit Alphabeta gotovo je utrostručena u prvom tromjesečju, dosegnuvši rekordnih 17,9 milijardi dolara.Ukupni prihod porastao je za trećinu, na 55,3 milijarde dolara, odražavajući skok Googleovih prihoda od oglašavanja, na 44,7 milijardi dolara.
U Alphabetu su rezultate pripisali “povećanoj aktivnosti potrošača na mreži”.
“U proteklih godinu dana ljudi su se okrenuli Google Searchu i mnogim drugim internetskim uslugama da bi zadržali pristup informacijama, održali komunikaciju i pronašli zabavu”, rekao je izvršni direktor Alphabeta i Googlea Sundar Pichai.
Izdvajaju i skok prihoda od oglašavanja na mreži paralelno postupnom otvaranju gospodarstava širom svijeta.
Prihodi u poslovanju Googleova pretraživanja porasli su u prvom tromjesečju za 30 posto, na 31,9 milijardi dolara. Još su snažnije porasli prihodi YouTubea, za 49 posto, na šest milijardi dolara.
Alphabet je “pobrao pandemijsko vrhnje”, zaključila je Sophie Lund-Yates iz savjetodavne tvrtke Hargreaves Lansdown.
“Iako je poznat po inovativnoj start-up kulturi i uredima, tehnološki div zapravo se bavi prilično uobičajenim poslom – oglašavanjem”, ističe Lund Yates.
“Covid je nevjerovatne iznose preusmjerio u internetsku kupovinu, pa su prihodi Alphabetove nedodirljive obitelji kompanija za digitalno oglašavanje strmoglavo porasle”, dodala je.
Tehnološkom divu glavobolju zadaju samo kontinuirani regulatorni prigovori na metode koje dovode u pitanje ravnopravno tržišno natjecanje i na zaštitu privatnosti, primjećuje BBC.
Najnoviji spor pokrenula je početkom sedmice kompanija za streaming Roku, optuživši Google da guši konkurenciju u korist YouTubea i svog poslovanja s hardverom.
Istodobno američki i evropski regulatori raspravljaju o strožem nadzoru nad Googleom i drugim tehnološkim divovima, ali još nisu utvrdili odgovarajuću regulativu prenosi Hina.