Potražnja za zdravom hranom proizvodima u Tescu povećala se za više od trećine u januaru ove godine u odnosu na 2020. godinu.
Sveukupno, potražnja za biljnom hranom porasla je za više od 35% u odnosu na prošli Veganuary.
Najpopularnija biljna roba prodana u Tescu tijekom siječnja u Velikoj Britaniji uključuje, između ostalih, Wicked Kitchen Hot Burrito, koja je zabilježila rast od 750% na godišnjoj razini.
Prodaja biljnih kuhara Vegan Burgers porasla je 500% prošlog siječnja, dok je Plant Chef Spicy Bean Burgers bilježila rast prodaje za više od 350%.
‘Revolucionarna’ hrana
Tesco, voditelj inovacija biljne hrane, Derek Sarno, rekao je: „Prošle godine na tržištu su se pojavile neke revolucionarne i primamljive nove biljne hrane koje su potaknule veći broj ljudi da postanu vegani, bilo s puno radnim vremenom ili kao dio kampanje bez mesa u ponedjeljak.
“Početkom ovog mjeseca pokrenuli smo prve linije pekara u biljkama, a nedavna proširenja na naše rashlađene, smrznute i mliječne veganske palete bili su razlog zašto vidimo tako veliku potražnju.”
U supermarketu je također zabilježen nagli porast potražnje za mnogim proizvodima s niskim i bez alkohola u odnosu na 2020. godinu.
Potražnja za alkoholnim pićima bez alkoholnih pića porasla je za više od 50%, dok je prodaja slabih i bez vina porasla za 40%, dodao je trgovac.
Među njima su najpopularniji proizvodi Freixenet 0,0% pjenušava, San Miguel 0,0% piva i Seedlip.
‘Značajno povećanje’
Voditelj nabave za pivo, vina i žestoka pića, Hayley Easton, komentirao je: „Ove smo godine zabilježili značajan porast prodaje vina i žestokih alkoholnih pića bez alkohola i bez alkohola, a svoj smo asortiman diverzificirali kroz brendirane inovacije.
“Unutar žestokih alkoholnih pića proširili smo paletu novim i uzbudljivim proizvodima poput Stryyk Not R * M, koji je izvrsna alternativa za pića na bazi ruma bez alkohola.”
Easton je dodao da se novopokrenuta alternativa za gin, Gordon’s 0,0% bez alkohola, pojavila kao “apsolutna zvijezda” ovog siječnja, a prodaja je premašila sva očekivanja.
© 2021 European Supermarket Magazine