Svijet: Trgovci objavljuju

Dok na obavijest ili saopćenje iz našeg BH trgovačkog sektora moramo čekati mjesecima samo za vas izdvojili smo saopštenja poznatih svijetskih trgovaca na dan 06.03.2021. godine
  • Prodaja hrane u njemačkoj trgovini povećala se za 10% u 2020. godini, izvještava GfK,
  • Aldi Nord (Sjever) najavljuje otvaranje internetske trgovine 2021. godine i na taj način još veći fokus na budućnost, koja se ne može zamisliti bez internetske prodaje.
  • Aldi Süd (Jug) u svoju ponudu dodaje marku organske hrane Mamia, koja će također sadržavati prehrambene proizvode za djecu i bebe.
  • Lidl u Belgiji testira novi maloprodajni format, odnosno maloprodajni prostor koji se prostire na 1.500 kvadratnih metara i opremljen je kvalitetnijom opremom od uobičajene.
  • U Njemačkoj su tijela za zaštitu tržišnog natjecanja Kauflandu dopustila da preuzme 92 trgovine Real.
  • Carrefour je dovršio akviziciju 224 trgovine na Tajvanu iz lanca Dairy Farm, a većinu će pretvoriti u format koji je već uspostavljen i poznat.
  • Alcampo nudi 4.000 robnih marki u Španjolskoj, a samo prošle godine lansirao ih je 154.
  • Hema, koja ima oko 500 trgovina u Nizozemskoj, prodaje se, a kupili su je vlasnici supermarketa Jumbo, obitelj Van Eerd, zajedno sa njihovim suinvestitorima.
  • U Velikoj Britaniji, Aldi je u svoj program spreman za kuhanje dodao 12 novih jela spremnih za kuhanje, a riječ je o niskokaloričnoj hrani.
  • Rewe je u nekim trgovinama u Njemačkoj počeo prodavati meso „neutralno za klimatske promjene“ pod imenom Wilhelm Brandenburg.
  • Ocado je prodao marku Fetch u Velikoj Britaniji, Fetch je trgovina za internet prodaja  hrane i pribora za kućne ljubimce, pse i mačke.
  • Spar Švicarska je od Service AG kupio 60 trgovina AVIA.
  • Coop Switzerland izvještava da je njihova internetska prodaja porasla za 42% prošle godine.
  • Despar Italija u svojoj ponudi ima posebnu liniju tradicionalnih marki sira.
  • Metro AG kupio je tvrtku dobavljača Davigel u Španjolskoj od američkog koncerna Sysca.
  • Co-op je ponudio 18 linija pod markom GRO u Velikoj Britaniji.
  • Carrefour u Španjolskoj širi svoju ponudu mirisnih proizvoda pod robnom markom Les Cosmétiques Design Paris.
  • Poljska Biedronka prijavila je 10,4% porast prometa prošle godine.
  • El Corte Inglés proširio je svoje logističko poslovanje u Španjolskoj i osnovao neovisnu podružnicu za tržište svojih usluga.
  • U Nizozemskoj je Albert Heijn proširio programe: “Bolje za kravu”, “Priroda” i “Farmer”, što uključuje 300 farmi koje proizvode mlijeko za supermarkete.
  • U istraživanju Which?, Lidl je tijesno pobijedio Aldijevog vječnog konkurenta u izboru za najjeftiniju diskontnu trgovinu u Velikoj Britaniji za 2020. godinu.
  • Do kraja veljače 2021. Tesco je pružio povoljnije uvjete kupnje manjim dobavljačima.