Švicarski trgovac Migros najavio je da će uvesti oznake Nutri-Score na ambalažu svih prehrambenih proizvoda svoje privatne robne marke.
Podsjećamo, Nutri-Score koristeći sistem ocjenjivanja u boji na prvi pogled prikazuje nutritivni kvalitet proizvoda, pojednostavljujući svakodnevni izbor hrane za kupce.
Prodavac je testirao Nutri-Score na ambalaži svojih robnih marki Cornatur i Pelican od augusta 2020. godine. Povratne informacije iz ovog pilot projekta pokazale su da kupci cijene lako razumljive nutritivne informacije o proizvodima.
Osim Nutri-Score oznake, Migros takođe dijeli nutritivnu vrednost svih proizvoda u svom online asortimanu putem „semaforskog“ sistema od sredine marta. Naime, procjenjuje sadržaj masti, zasićenih masnih kiselina, šećera i soli pojedinačno i koristi crvenu, žutu i zelenu boju za označavanje nivoa.
Nutri-Score i Migrosovi “semafori” o hranljivoj vrijednosti se međusobno dopunjuju i pružaju dodatne informacije o hranljivoj vrijednosti proizvoda.
Matthias Wunderlin, šef marketinga u kompaniji Migros, rekao je tim povodom: ”Naš cilj je da našim kupcima olakšamo život i pružimo im transparentne informacije.”
Migros je primijenio i nekoliko drugih mjera za promociju zdrave ishrane, uključujući smanjenje sadržaja šećera i soli u proizvodima, dijeljenje saveta o ishrani na svojoj zdravstvenoj platformi iMpuls i nudeći atraktivne ponude proizvoda za sport i vježbanje. Preko platforme Migusto, lanac dijeli razne recepte koji podstiču kupce da kuhaju sami.