Švicarska: Lidl pokreće projekat regionalnih proizvoda

Lidl Švicarska proširuje svoju ponudu regionalnih proizvoda pokretanjem novog programa Tipico.

Lidl pokreće projekat regionalnih proizvoda: U okviru programa, proizvodi iz različitih regiona biti će dostupni u svih 157 Lidl prodavnica širom Švicarske.

Tipico dijeli Švicarsku na osam regiona – istočnu Švicarsku, Ticino, centralnu Švicarsku, Cirih, sjeverozapadnu Švicarsku, Bern, Vale i dio Švicarske gdje se govori francuski jezik.

Svaki od ovih regiona nudi svoje jedinstvene regionalne proizvode, a određene namirnice kao što su mliječni proizvodi i jaja biti će dostupni samo u odgovarajućim regionima, dok će ostali švicarski specijaliteti biti dostupni u svim ekspoziturama Lidla.

Novi proizvodi dopunjuju postojeći asortiman regionalnih artikala, kao što su hljeb i pekarski proizvodi, mliječni proizvodi, med, pivo i jaja.

Iz Lidla Švajcarska ističu “da više od 50% svoje prodaje duguju švicarskim proizvodima i da će ovaj procenat biti u stalnom porastu”. U sektoru svježih proizvoda, kao što su voće, povrće, svježe meso, hljeb, mliječni proizvodi, čak dvije trećine svih proizvoda dolazi iz Švicarske.

Lidl već sarađuje sa preko 360 švicarskih proizvođača i fokusira se na dugoročna partnerstva. Sa više od 60 ovih proizvođača radi više od 12 godina, odnosno od ulaska na tržište 2009. godine.

Više informacija o ovom trgovačkom lancu pronađite ovdje i ovdje.