Žene i mladi predvode tranziciji ka održivoj i biljnoj hrani u Švedskoj, pokazuje izvještaj koji je sproveo trgovac ICA Gruppen kako bi vidio prepreke i šanse u oblasti hrane zasnovane na biljnoj bazi.
Žene su zabrinutije od muškaraca za klimatska pitanja što istraživači vide kao jedan od razloga njihove povećane sklonosti da biraju alternative zasnovane na biljkama. Istraživanje je pokazalo da 28% žena misli da hrana koju biraju ima značajan klimatski uticaj, dok u isto vjeruje 18% muškaraca. Oko 29% ispitanica reklo je da sprema vegetarijansku ili vegansku hranu barem dva puta nedjeljno, dok isto čini samo 11% muškaraca.
Kad je riječ o starosnoj grupi, 31% mladih 18-29 godina kaže da priprema bar dva vegetarijanska jela sedmično. U grupi 30-49 godina ovaj broj pada na 24%, u kategoriji 50-64 na 15% i na samo 8% u starosnoj kategoriji 65-79 godina.
Zanimljivo je da među onima koji žele da povećaju konzumiranje vegetarijanske hrane, 39% kaže da želi da biljni burger ima ukus sastojaka od kojih je napravljen, dok bi 27% radije izabralo proizvod koji po ukusu imitira meso.
Zemlja porijekla ima veoma veliki uticaj na potrošače, pa je 81% istaklo da kada bira proizvode želi informaciju o tačnom porijeklu. Većina, 59% bira švedske proizvode kako bi podržala male, lokalne biznise.