Supe iz vrećice i kocke za supu

U ovoj analizi pomoću broju promocija prikazat ćemo stanje u lecima za segment supe. Analiza se odnosi na razdoblje 2019. godina versus 2020. godina i obuhvaća dvije glavne kategorije supa: supe iz vrećice i kocke za supu. Uz ove dvije kategorije valja naglasiti da postoji i treća kategorija, konzervirane supe, ali zbog trenutno malog broja oglašavanja nećemo je uzimati u obzir

Piše: Josip Pedić

jpedic@hr.focusmr.com

U oglašavanju kategorija juha u katalozima dominiraju supe u vrećici koje su u 2020. godini imale preko 80% ukupnog udjela promocija. Ovo je porast od 1.6% u odnosu na 2019. godinu. Kocke za supu su ostvarile 15.6%, što je pad u odnosu na 2019. godinu za nešto malo manje od 2%.

Top brendovi

Što se tiče supa iz vrećice, glavni predvodnik je proizvođač Podravka sa 40% ukupnog udjela svih promocija. U odnosu na 2019. godinu, to predstavlja porast od 1%. Na drugom mjestu se nalazi proizvođač Nestle sa brendom Maggi sa 17.5%, a slijede ga brend Vispak i Knorr. Privatna robna marka u ovoj kategoriji zauzima samo 4% ukupnog dijela promocija.

Top trgovci – top brendovi

Na sljedeća dva grafa donosimo pregled kako su se gore navedeni top brendovi oglašavali kod top trgovaca u BiH. Prikaz je baziran na udjelu promocija kojeg pojedini brend ima u 2020. godini: