Srbija: Više od 1.300 učesnika pratilo FMCG Brand Forum ONLINE!

Najmasovniji marketinški događaj u ovoj godini, FMCG Brand Forum, okupio je jučer više od 1.000 marketara. Organizujući ga po sedmi put, izdavačka kuća InB2B sa svojom perjanicom – InStore magazinom – u ovim izmijenjim uslovima prilagodila se COVID-19 stvarnosti seleći forum po prvi put u online svijet.

Konferencija o marketingu brendova iz sektora robe široke potrošnje tradicionalno je okupila eminentne domaće i strane eksperte iz ovog sektora.

Učesnici su događaj pratili putem platformi Zoom, YouTube, Hopin, kao i kroz live stream na našoj zvaničnoj stranici i aplikaciji.

Forum je otvorila specijalna gošća događaja Vesna Matijević, Director, Consumer i Market Insights kompanije Ferrero u Njujorku.

Tokom prvog segmenta predavanja imali smo priliku da najprije čujemo o tome kako su retail sektor i FMCG brendovi u proteklom periodu prilagodili medijske strategije COVID-19 stvarnosti od Aleksandre Sekulić, account menadžera iz Direct MediaDarko Lukić direktor kompanije AMMC doo govorio je o neuromarketingu kao instrumentu dekodiranja ponašanja potrošača. Ovaj dio foruma zatvorila je Jelena Uzelac Vasić, Chief Strategy Business Designer iz New Startegy pričom o razumijevanju budućnosti koja dolazi i one koja je već tu jer je to esencijalno za FMCG poslovanja koja žele da naprave radikalne promene u cilju ostvarivanja postavljenih vizija.

Usljed uticaja COVID-19 na zemlje i društva širom svijeta, potrošači su primorani da drastično promjene svoje stavove o kupovini. Ishod ovog novog načina života bio je specifična ekonomija ostajanja kod kuće. Da li se za vrijeme COVID-19 krize promijenio odnos moderne i tradicionalne trgovine i u kojoj meri? Na to pitanje odgovor nam je dao Miroslav Tasić, managing director, Nielsen Adriatic-a.
Jovan Bugarčić direktor marketinga Imleka objasnio nam je iz ugla proizvođača koja je cijena uspjeha, da li mi zapravo kupujemo proizvod ili brend i koliko nas jača sniženje?
Nikos Zois, managing direktor kompanije Heineken Srbija za kraj ovog segmenta dao nam je pogled na inovacije, održivost i društveno-odgovorno poslovanje.

Maloprodajni lanci koji konstantno rade na unapređenju usluge kroz tehnološke inovacije, inovativnu uslugu i asortiman kao i razvijanje programa lojalnosti, imaće šansu da budu interesantni i generacijama kupaca koje dolaze. Na konferenciji smo čuli kako ove procese implementira i vidi direktor marketinga jednog od najvećih trgovačkih lanaca u zemlji – Mercator S, Nataša Pavlović Zatim smo imali priliku da prisustvujemo dijalogu trgovca i proizvođača, koji je vodio Predrag Kurčubić, managing direktor istraživačke agencije Ipsos Adria East. Na njegova pitanja odgovarale su Bojana Nićetin
rukovodilac marketinga trgovačkog lanca Gomex
 i Nataša Šarčević, marketing & innovation direktor u Atlantic Štarku.

Četvrti segment foruma otvorila je Ivana Šašo, rukovodilac razvoja formata, Delhaize Serbia. Govoreći o Mega Maxiju na mjestu nekadašnjeg Tempa Ada objasnila je učesnicima kakav je to novi brend za novo iskustvo kupovine u sklopu njihove strategije. I tokom ovog segmenta organizovali smo dijalog proizvođača i trgovca. O FMCG industriji i kupcu u Srbiji – da li se pravila igre mijenjaju i zašto da – razgovarao je Predrag Ćirović, managing direktor istraživačke agencije GfK Srbija sa Ivanom Mladenović, marketing menadžerom kompanije Henkel Srbija i Svetlanom Jovanović Mitić, marketing menadžerom dm drogerie markt Srbija.

Konferenciju su zatvorila dva međunarodna govornika, oba sa naših prostora.

Ana McMahon, General Manager – Consumer Products Division, L’Oréal Adria – Balkan govorila je ovom prilikom o takozvanom Marketing 3.0 i kako izgraditi narednu generaciju marketera u svijetu koji se stalno mijenja. Vladimir Đurović, osnivač i generalni direktor brending agencije Labbrand uključio se u forum direktno iz Šangaja. Sa učesnicima je podijelio svoj pogled na marketing i svoja dugogodišnja iskustva o brendingu i strategijama prilagođenim tržišnim kulturološkim okvirima.