Srbija: Štark investirao 4,5 miliona eura u pogon u Ljuboviji

U godini u kojoj Atlantic Štark proslavlja 100 godina postojanja, na tržište izlazi sa brojnim novitetima i unapređenjima na raznim poljima. U ovoj godini fokus je na tradicionalnijem dijelu Štarkovog portfolija – keksima i napolitankama.

Prvi korak je bila investicija od 4,5 miliona eura u pogon u Ljuboviji koja će omogućiti modernizaciju proizvodnje i pakovanja, povećanje kapaciteta kao i proširenje asortimana novim atraktivnim proizvodima koji su u skladu sa svjetskim trendovima.

Pored značajnih promjena koje se dešavaju u proizvodnji i budućem portfoliju, na kategoriji Keksa je urađen redizajn pakovanja i unaprijeđenje recepture postojećih proizvoda. Sam redizajn je u velikoj mjeri baziran upravo na novom Štark logotipu koji je uz svoj osvježen izgled zadržao i svoj ključni element– srce, poručuju iz Štarka.

“Srce je glavni pokretač svega u životu, jer ako nešto radite srcem rezultati su zagarantovani. Ljubav i osmijeh su zaštitni znak Štarka, koji se trudimo da utisnemo na svaki naš proizvod, pa je samim tim bilo prirodno da i sastavni dio logotipa postane nasmijano srce”, rekla je tim povodom Nataša Šarčević, direktorica sektora Marketinga&Inovacija.

Štark Keksići , koji su osim dizajna ambalaže dobili i nove oblike, već su prisutni na rafovima prodavnica.

“Portfolio je obogaćen i za Štark Integralne Keksiće  koji u potpunosti prati aktuelne trendove i životni ritam onih koji ističu značaj zdravih navika i fizičke aktivnosti.  Upravo to je ciljna grupa kojoj se sa ovim proizvodom obraćamo i koju želimo da podržimo”, rekla je Milica Janković, marketing menadžer za Kekse i Napolitanke.

U duhu unapređenja mijenja se i sam izgled Štarkovih maloprodajnih radnji, naglašavaju iz kompanije.