Savremena tehnologija obilježavanja i praćenja proizvoda vrijedna 800.000 eura posljednja je u nizu inovacija koje Mljekara Šabac uvodi u svoju proizvodnju, čime nastavlja dalji razvoj lokalnog i globalnog poslovanja, ističu iz kompanije.
Kako se navodi u saopštenju, ulaganje u inovacije i napredne tehnologije u proizvodnji predstavljaju ne samo trenutni biznis prioritet Mljekare Šabac, već i njen strateški plan za održivu budućnost poslovanja.
”Izvoz i plasiranje proizvoda na 15 svjetskih tržišta od Rusije, preko Evrope do Sjedinjenih Američkih Država zahtijeva da uvijek spremno odgovorite na svaki zahtjev koji određena zemlja može da uputi. Ovo je moguće samo zahvaljujući ozbiljnim investicijama u inovativne proizvodne tehnologije. Mi smo tako postali prva srpska mljekara koja je izvezla proizvode usklađene sa Data Matrix tehnologijom i time u potpunosti odgovorila na nedavno uvedene zahtjeve ruskog tržišta na kojem smo prisutni više od 10 godina i gdje sada svaki proizvod mora biti obilježen QR kodom”, izjavio je Nenad Ilić, Direktor sektora održavanja, energetike i investicija u Mljekari Šabac.
Rusko tržište svakako spada među najveća i najkonkuretnija svjetska tržišta, što znači da prehrambeni proizvodi koji se tamo izvoze podrazumijevaju saglasnost sa najvišim standardima kvaliteta i bezbijednosti. Dio tih saglasnosti su i inovacije poput Data Matrix (DM) tehnologije. Obilježavanje svakog proizvoda jedinstvenim DM kodom predstavlja tehnologiju koja potrošačima na jednostavan i brz način, korištenjem aplikacija na telefonu, daje sve informacije o samom proizvodu.