Nakon četiri godine koliko postoji u Srbiji, a s obrzirom na nove okolnosti i pandemiju, koja je promijenila i uticala na sve nas, manifestacija “Izabran proizvod godine”, prvi put održana je virtuelno.
Kao i svih prethodnih godina, vrednovani su inovacija i novi pristup, a jedini reper uspjeha proizvoda i proizvođača bio je zadovoljan i motivisan kupac, ističu organizatori.
”Izuzetnost “Izabranog proizvoda godine” je u upravo u transparentnosti i metodologiji, po kojoj pobjednike isključivo biraju potrošači. Naime, najbolje u kategorijama biraju potrošači putem nacionalno reprezentativne studije sa reprezentativnim uzorkom populacije prema polu, starosti i regionima, koju obavlja najveća renomirana svetska kompanija za istraživanja Nielsen. Na taj način, pobjednici su preporuka kupcima od kupaca i nema nikakvog drugog relevantnog uticaja na nagradu. U izboru za “Izabran proizvod” mogu učestvovati samo proizvodi, koji imaju neku novost, promjenu, poboljšanje, inovaciju u posljednjih 18 mjeseci. Posebno ove godine to je bio veliki izazov. Sigurni smo da će, kao i do sada, ova nagrada biti preporuka kupcima i dokazan marketinški alat za buduće kampanje pobjednika, koje uvijek imaju izuzetne rezultate. Gotovo uvijek najveće kompanije prepoznaju značaj ove nagrade, a sve više im se pridružuju i oni koji se tek spremaju u osvajanje tržišta u svojoj kategoriji”, istakao je Dušan Đorić, Country manager za izabran proizvod godine za Srbiju.
Ove godine nagrađeni su: Spray Max čistač za pod Vileda, Dobra ovsena kaša, Kosili baby, LM tox sprej protiv insekata, Prima štapići Grissini, Fairy extra +, Ariel All in 1 PODS, Fino green life flexy sponge i Heineken 0.0.
Kao i prethodnih godina, ispitanici su glasali za pobjednike u više kategorija, u oblasti prehrambenih proizvoda, proizvoda za čišćenje i proizvoda za ličnu njegu, a inovativnost, privlačnost proizvoda i spremnost za kupovinu, bila su tri glavna pokazatelja koja su istakla ovogodišnje favorite.
”Ovih devet proizvoda-pobjednika, koji će u narednih godinu dana nositi oznaku “Izabran proizvod godine”, kupci će i dalje testirati u svakodnevnoj upotrebi, a po dosadašnjem iskustvu pobjednika, i lokalno i globalno, to znači i očekivani rast prodaje do čak 20%”, navodi se u saopštenju.