Srbija: Coca-Cola otvorila novu punionicu gazirane vode Rosa Homolje

Samo u prvoj godini vrijednost investicije u modernizaciju proizvodnje i opremu je oko 5 miliona eura.  U novoj punionici u prvoj fazi posao je dobilo 50 radnika, među kojim su i zaposleni koji su radili kod prethodnog poslodavca.

“Rosa Homolje označava početak nove ere, novi je pokretač našeg rasta, uz koji ćemo ostvariti još veći doprinos ukupnoj ekonomiji. Kvalitetom i visokim standardima u proizvodnji, podići ćemo ljestvicu na još viši nivo. Samo u prvoj godini investiramo oko 5 miliona eura. Imamo planove za proširenje kapaciteta, kao i izvoz Rosa Homolje na regionalna tržišta”, saopštio je Svetoslav Atanasov, generalni direktor kompanije Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora, dodajući da Coca-Cola sistem ostaje pouzdan partner ekonomiji Srbije.

Predsjednik Srbije Aleksandar Vučić istakao je da su nove investicije najbolji način da se ljudi vrate u homoljski kraj, te da je otvaranje nove punionice prilika za nova radna mjesta i novu budućnost.

“Danas govorimo koliko je Coca-Cola značajna za cijeli svijet i onome što kao brend predstavlja. Zato želimo da, baš kako je Coca-Cola ušla u svaku američku kuću, uđe i u svaki naš kraj, jer to znači da ćemo biti jači i značajniji i da će Srbija brže napredovati. Gdje god da Coca-Cola dođe, ne samo da će ljudi imati siguran posao, već je izvesno da ćemo imati profit, tržište i prije svega siguran kvalitet”, istakao je predsjednik Srbije Aleksandar Vučić.

Punionica u Neresnici je čak četvrta velika akvizicija Coca-Cola sistema u poslednje dvije decenije. Iako prepoznata po proizvodnji gaziranih pića, kompanija je vođena vizijom da bude 24/7 partner kupcima i potrošačima tokom godina svom portfoliju pridružila Vlasinsku Rosu, Next sokove, kao i jednog od najpoznatijih proizvođača konditora na ovim prostorima, Bambi.

“Izuzetno smo ponosni na novog člana našeg portfolija, gaziranu vodu Rosa Homolje, koja potiče iz visoko kvalitetnih izvora bogatih kalcijumom, starih preko 20.000 godina. Snažnim pozicioniranjem brenda želimo da dođemo do potrošača sa porukom o impresivnom kvalitetu koji odlikuje naš novi proizvod”, kazao je Luca Santandrea, generalni direktor kompanije Coca-Cola za tržište Srbije, Crne Gore i Sjeverne Makedonije.