SPAR Hrvatska u saradnji s Novom TV pokreće projekt „Startaj Hrvatska“, a riječ je o jedinstvenom TV formatu čije emitovanje počinje ove jeseni.
Cilj je da se pomogne preduzetnicima i startupima koji imaju dobru i inovativnu ideju da plasiraju svoje proizvode na police SPAR-a, jednog od najvećih hrvatskih maloprodajnih lanaca.
Za projekat se prijavilo nekoliko stotina kandidata, a odabrano je osam malih hrvatskih preduzetnika i startupova koji će putem jedinstvenog TV formata gledaocima ispričati svoju preduzetničku priču. Njihovih osam inovativnih proizvoda moći će da se kupe u SPAR trgovinama.
Kupci će u svim INTERSPAR hipermarketima i odabranim SPAR supermarketima na 51 lokaciji širom Hrvatske moći da pronađu „plave police“ s potpisom „Startaj Hrvatska“, koje nude ponudu proizvoda odabranih osam domaćih preduzetnika.
Pokretanjem projekta „Startaj Hrvatska“, SPAR nastavlja s aktivnom podrškom domaćim preduzetnicima te inovativnim proizvođačima i startupima, a posebno važnim smatramo činjenicu da projekt pokrećemo u izazovnoj ekonomskoj situaciji, koju obilježava globalna pandemija i rastuća ekonomska kriza. SPAR Hrvatska vjeruje u hrvatske proizvode, kvalitet domaćih proizvođača i inovativnost domaćih preduzetnika. Kroz projekt „Startaj Hrvatska“ kandidatima pomažemo da ispune sve zahtjevne preduslove kako bi se njihov proizvod prodavao na policama velikog trgovačkog lanca, naglasio je Helmut Fenzl, predsednik Uprave SPAR Hrvatska.