Španija: Caprabo nastavlja put ka supermarketima nove generacije

Najstariji lanac supermarketa u Španiji, Caprabo, objavio je da napreduje u planu da transformira svoje objekte i unaprijedi ih u novu generaciju.

Do kraja 2021. godine, 80% mreže bit će poboljšano, najavio je trgovac i dodao da će u tekućoj godini biti najviše renoviranja objekata otkako je započet strateški projekat 2017. godine.

Nova generacija supermarketa fokusirat će se na svježe i lokalne proizvode, širok asortiman proizvoda, personalizirane uštede i inovacije, a sve u cilju optimiziranja potrošačkog iskustva. Poboljšano osvjetljenje čini renovirane objekte energetski efikasnijim, a procijenjena ušteda je 20% po trgovini.

Tokom 2021. Godine Caprabo će renovirati više od 70 objekata. Trgovac se nada da će tako postići konkurentnost, prilagoditi trgovine promjenama u trgovačkom okruženju i uskladiti ponudu s očekivanjima novih potrošača. Tokom godine, investirat će oko 13 miliona eura u plan za obnovu trgovina, a ukupno će biti renovirano oko 50.000 kvadratnih metara.

Renoviranje se odvija u trgovinama u više od 40 gradova u Kataloniji. Među objektima na popisu za renoviranje je i prva poslovnica trgovca otvorena u Barceloni 1959. godine.