Iz kompanije su saopćili da sa novom kampanjom dokazuju da se ne boje nekonvencionalnih pristupa i da znaju na inovativan način da iskoriste digitalne platforme, jer će kampanju realizovati na TikToku
Poznavajući platformu i njene mogućnosti, a prije svega značaj korisnički generisanih sadržaja, u saradnji s kompanijom Herman&partneri razvili su MtikTok Akademiju, inovativnu platformu koja odgovara na želje, navike i ambicije mladih.
Radi se o prvoj inicijativi u Sloveniji koja na TikToku gradi zajednicu mladih te ih, po uzoru na “prave” akademije, uz pomoć mentora podstiče na kreativnost i istovremeno obrazuje – kako o aktuelnim TikTok trendovima, tako i o sigurnoj upotrebi interneta.
Pri kreiranju Akademije dodatna pažnja usmjerena je na slovensku kulturu, pa video sadržaji koje budu stvarali mladi, bit će ekskluzivno opremljeni muzičkim podlogama slovenskih muzičkih izvođača.
Na upis su pozvani svi mladi kreativni ljudi, stariji od 15 godina, koji imaju talenta za kreiranje zabavnih sadržaja, poznaju TikTok platformu te se prepoznaju u opisu na internet stranici MTikTok akademije, prenosi Media Marketing.