Nova serija flaša pod nazivom Keep Walking City Collection sadrži ilustracije poznatih umjetnika odrađenih u mastilu od ugljen-dioksida iz vazduha.
Brend viskija je radio sa kreativnom agencijom Bulletproof, koja je osmislila koncept kolekcije nakon što je otkrila da se generacija Z više identifikuje sa svojim gradom nego sa svojom zemljom.
Keramičke flaše sadrže ilustracije lokalnih uličnih umjetnika rađene pomoću Air Ink tehnike koja podrazumijeva korištenje mastila dobijenog iz vazduha, odnosno ugljen-dioksida.
U kreiranju ove kolekcije učestvovali su Alek Morawski koji je oslikao ulice Varšave, Okuda San Miguel koji je dočarao kulturu Madrida, Gongkan sa slikama Bangkoka, Shilo Shiv Suleman sa slikama Delhija i Mr. Hure sa slikama Istanbula.
“Dio ovog rada se zaista odnosi na sagledavanje novih održivih tehnologija koje možemo da počnemo da uvodimo u rad kompanije Johnnie Walker. Ova tehnologija je ta koja nas je inspirisala, a ne obrnuto. Svidjelo nam se što nas je to natjeralo na crno-bijelu estetiku koja se lijepo povezuje sa Black Label-om. Također nam se dopalo to što je mastilo napravljeno od zagađenja, što nas je dovelo do ideje da radimo sa umetnicima pod velikim uticajem gradova u kojima su odrasli”, rekao je kreativni direktor agencije Bulletproof, Rory Harker.