Sjeverna Makedonija: Makedonija-Export osvaja američko tržište novim proizvodima

Makedonija-Export predstavila je dva nova brenda slatkih grickalica. Nakon lansiranja brenda Mama’s, sjeverno-makedonska kompanija je lansirala proizvode “No bull…” i „B-good“ na tržište SAD-a.

Za sada su proizvodi pomenutih brendova dostupni isključivo u SAD-u, a Makedonija Export namjerava da proširi poslovanje i na druga svjetska tržišta. Slatke grickalice su već dostupne kod nekih trgovaca u državi Illinois od ovog mjeseca.

Još uvijek smo u fazi testiranja i prilagođavanja strategije, ali vjerujemo u kvalitet proizvoda i koncept našeg brenda, koji će se brzo proširiti širom Sjedinjenih Američkih Država, a zatim i drugim dijelovima svijeta, rekao je Kalin Babušku, jedan od članova kompanije Makedonije-Export.

Portfolio brenda No bull uključuje devet proizvoda slanih i slatkih grickalica koje kompanija proizvodi u četiri fabrike u Sjevernoj Makedoniji i Srbiji. B-good food co. je brend koji uključuje neke osnovne namirnice (riža, grah, brašno, ulje), a najpoznatiji proizvod u ovom portfoliju je kočanska riža.