SHERBETLOOK: Inovativni čajevi sa jedinstvenim okusom

Poslije sokova od đulbešećer ruže, zove i nane, domaći čajevi, paradajz sos i džemovi su okosnica poslovanja, a predstavljeni su zajedno sa novim vizuelnim identitetom brenda.

Sherbetlook – poznato bosanskohercegovačko preduzeće, iz Vogošće koje se bavi proizvodnjom tradicionalnih sokova iza koga stoje Jakub Salkić, njegova supruga Nejra Lepić – Salkić i njena sestra Nerma, na tržište je lansiralo i liniju čajeva  i drugih proizvoda od voća i povrća.

Nakon sokova od đulbešećer ruže, zove, nane, jabuke, višnje, maline, aronije i kupine, novi produkti su okosnica njihovog poslovanja, a predstavljeni su zajedno sa novim vizuelnim identitetom brenda.

Od ideje do realizacije

Sve je počelo kada im je stigla lavanda. Iako je prvobitni plan bio da od nje prave ulje, na kraju su se odlučili za čaj. Ipak, nisu napravili onaj tradicionalni, nego su da bi ga učinili zanimljivijim, dodali i dunju i cimet. Nakon toga su, na zahtjev kupaca u svoju ponudu ubacili još neke vrste čajeva.

Dok smo pravili sok od aronije pomislili smo da ju možemo iskoristiti te smo je osušili. Poslije smo joj dodali šipak te je tako nastao čaj Crveno i Crno. Miješanjem livadskih trava napravili smo U dobrom društvu, a Zamisli romantiku dobijen je kombinacijom sušenog voća sa citrusom i anisom“, započinje svoju priču Nejra.

Đulbešećer ruža kao neizostavna sirovina

Svi njihovi proizvodi nastaju spontano, a kreativne nazive im daju kako bi privukli pažnju kupaca te možda i nasmijali ljude.

Napominju i da za njih čaj nije piće koje piju kada su bolesni, nego ga konzumiraju kada žele uživati u večeri ili društvu. Pored njih, osvježili su i obogatili svoju ponudu jer je jednostavno lakše plasirati nešto kada postoji širi izbor, a prethodna godina im je bila itekako bogata.

Povrće i voće koje uzgajamo dobro je rodilo pa smo shodno tome širili ponudu i na taj način iskoristili sve što smo imali. Tako smo proizveli paradajz sos, ajvar, pekmez od zukve i onaj od jabuke, koji su jako traženi“, tvrdi naša sagovornica, dodajući da će u 2021. definitivno proizvesti više jer su prošle godine napravili jako malo i za veoma kratko vrijeme su sve prodali.

Oči kupuju, ali kvalitet zadržava

Novi proizvodi su donijeli i drugačiji vizuelni identitet koji im je otvorio mnoga vrata, pogotovo ugostiteljstva kome su ponudili sokove u staklenim bocama. Inovativni, prozračni, prirodni i lepršavi izgled je prvenstveno namijenjen mlađim konzumentima, koji i jesu najvjerniji kupci.

Današnje generacije sve vole slikati i objaviti, a to je jako dobra reklama i sve se vrti oko toga. Tako je sa sokom i sa čajem. Naši kupci jesu mlađa populacija, pogotovo čaja a to sve opet zbog naziva. Jedan kupac nam je rekao da oči kupuju, a kvalitet zadržava“, objašnjava za Agroklub Nejra.

Novi proizvodi i originalna ponuda

Početak 2020., tačnije period do maja za tim koji stoji iza Sherbetlooka bio je jako izazovan. Osjetio se lockdown i da su ljudi bili u strahu i kupovali samo ono što su morali. Ističu kako im je krenulo mnogo bolje nakon što se vanredno stanjezavšilo te da su na koncu zadovoljni postignutim.

Ostvarili su brojne zanimljive saradnje

Sherbetlook sokovi sada se mogu kupiti u Mostaru, Tešnju, Tuzli, Bugojnu, Visokom i u Sarajevu, na četiri mjesta. Sve smo to  uspjeli za kratko vrijeme. Pojavom naše lavande privukli smo pažnju zainteresovanih te smo upoznali mnogo divnih ljudi sa kojima smo surađivali. Nekoliko profesionalnih fotografa dolazilo je u polja lavande i napravili su zaista atraktivne slike“, ističe ova preduzetnica.

A planovi koje imaju za ovu 2021. govore kako će i ona biti jednako uspješna i produktivna. Naime, planiraju povećati obim proizvodnje i ponuditi nove proizvode tržišu te konstantno raditi na unapređenju kvaliteta.

Izvor:Agroklub