Šesto specijalno izdanje: MUST HAVE proizvodi na policama trgovačkih lanaca u BiH

Regionalni B2B medij, InStore magazin već šestu godinu zaredom realizira uspješan projekt MUST HAVE.

Specijalna edicija ima za cilj okupiti stručnu riječ, vodeća istraživanja u maloprodajnoj industriji, koja smo objavljivali tokom protekle godine, a koja govore o kupovnim navikama potrošača i njihovim preferencijama prema određenim proizvodima i brendovima. Također, na jednom mjestu objavit ćemo sve brendove koji su oblikovali proteklu godinu i zaslužuju posebno mjesto na svim trgovačkim policama i u 2023.

S druge strane, naši partneri, najveći bh. trgovci, koji uzimaju InStore magazin kao relevantan izvor informacija, kako bi svojim kupcima/potrošačima ponudili  najaktuelnije i najbolje proizvode.

Tekuća godina je po mnogo čemu izazovna kao i prethodne dvije, što nameće izuzetno težak zadatak svima koji se nalaze u lancu proizvođač, distributer, trgovac. Svim ranije navedenim u fokusu je kupac/potrošač, kupac koji je sve zahtjevniji, informisaniji, zna tačno šta želi, kome cijena više ne igra presudnu ulogu, nego širok asortiman, laka dostupnost i odgovarajući kvalitet za uloženi novac. Ovo su važni i zahtjevni parametri koje treba ispuniti kako bi potrošač bio zadovoljan.

Stoga smo odlučili napraviti veliki iskorak te projekat proširiti prema krajnjim konzumentima. Kroz outdoor oglašavanje i digitalnu kampanju upoznat ćemo kupce/potrošače sa izabranim proizvodima, te im prezentirati zašto su baš ti brendovi obavezan izbor tokom kupovine, fokusirajući se na benefite koje ti proizvodi nude.

Pozivamo i sve one koji smatraju da su njihovi proizvodi trebaju da se nađu na policama svih bolje snabdjevenih prodajnih objekata, da se uključe u projekat, te svoje konkurentske prednosti predstave trgovcima kroz PR ili oglasna rješenja u ovoj specijalnoj ediciji, ali i pošalju poruku putem digitalnih kanala svojim krajnjim potrošačima, zbog kojih svi u ovoj velikoj i vrijednoj industriji radimo.

Osnovne informacije o specijalnoj ediciji: ​

  • Distribucija: na adrese svih trgovačkih lanaca i drugih primaoca InStore magazina
  • Vodič koji koriste trgovci u radu tokom cijele godine
  • Prikaz 20+ kategorija i 210 potkategorija
  • Istraživanje renomiranih svjetskih agencija
  • Prepoznatljivost vodećih brendova kod trgovaca
  • Potvrda vodećih brendova u kategoriji
  • Podrška prodajnom timu
  • Komunikacija na društvenim mrežama InStore magazina (18.000 pratilaca)

———————————————————————-

KONTAKT:

azemina@altermedia.ba

033 710 616

———————————————————————–

Dosadašnji nosioci MUST HAVE priznanja:
PEREX, VILEDA, EMSAL, COCA COLA, OAZA, SARAJEVSJI KISELJAK, DONAT, AFRODITA, JOHNSOS&JOHNSON, HELLENA, SCHOLL, FRANCK KAFA, JACOBS, ZLATNA DŽEZVA, GRAND KAFA, NESCAFE, ALKALOID, CHIO, UNION FOODS FLIPKO, LEDO, TOPS, OREO, PLAZMA, KRAŠ, MEDELA, LISTERINE, COLGATE, ŠKODA, BELJE, FAST ENERGY, LEDA, ŠTARK, TREND, BRAZIL KAFA, SARAJEVSKA PIVARA, PEUGEOT, BASSO, COCKTA, KENT, MERCEDES, MOKATE, BIC, KOSILI, VITINKA, BIMAL, GOLD FLIPS, PATELINA, TELEMACH, TUZLANSKA PIVARA, XL ENERGETSKO PIĆE, ROOSTER, PFANNER, MAZA, DM, MARCAFFE, MAK ZARA, DR PASHA, TOPS, VEGAFRUIT, KREMIPAN, VITALI ZDRAVI SNEK, TOSAMA, PLANTAGO, PADDIS, IQOS, DO DO ZAČINI, EL CAFE, JAFFA, CHIPS WAY, JUICY, CARSKI VINOGRADI, INDOMIE, BAMBI, MARASKA, DUKAT, MILKA, SILK TRADE, SECTOR SECURITY