Regionalni B2B medij, InStore magazin već šestu godinu zaredom realizira uspješan projekt MUST HAVE.
Specijalna edicija ima za cilj okupiti stručnu riječ, vodeća istraživanja u maloprodajnoj industriji, koja smo objavljivali tokom protekle godine, a koja govore o kupovnim navikama potrošača i njihovim preferencijama prema određenim proizvodima i brendovima. Također, na jednom mjestu objavit ćemo sve brendove koji su oblikovali proteklu godinu i zaslužuju posebno mjesto na svim trgovačkim policama i u 2023.
S druge strane, naši partneri, najveći bh. trgovci, koji uzimaju InStore magazin kao relevantan izvor informacija, kako bi svojim kupcima/potrošačima ponudili najaktuelnije i najbolje proizvode.
Tekuća godina je po mnogo čemu izazovna kao i prethodne dvije, što nameće izuzetno težak zadatak svima koji se nalaze u lancu proizvođač, distributer, trgovac. Svim ranije navedenim u fokusu je kupac/potrošač, kupac koji je sve zahtjevniji, informisaniji, zna tačno šta želi, kome cijena više ne igra presudnu ulogu, nego širok asortiman, laka dostupnost i odgovarajući kvalitet za uloženi novac. Ovo su važni i zahtjevni parametri koje treba ispuniti kako bi potrošač bio zadovoljan.
Stoga smo odlučili napraviti veliki iskorak te projekat proširiti prema krajnjim konzumentima. Kroz outdoor oglašavanje i digitalnu kampanju upoznat ćemo kupce/potrošače sa izabranim proizvodima, te im prezentirati zašto su baš ti brendovi obavezan izbor tokom kupovine, fokusirajući se na benefite koje ti proizvodi nude.
Pozivamo i sve one koji smatraju da su njihovi proizvodi trebaju da se nađu na policama svih bolje snabdjevenih prodajnih objekata, da se uključe u projekat, te svoje konkurentske prednosti predstave trgovcima kroz PR ili oglasna rješenja u ovoj specijalnoj ediciji, ali i pošalju poruku putem digitalnih kanala svojim krajnjim potrošačima, zbog kojih svi u ovoj velikoj i vrijednoj industriji radimo.
Osnovne informacije o specijalnoj ediciji:
- Distribucija: na adrese svih trgovačkih lanaca i drugih primaoca InStore magazina
- Vodič koji koriste trgovci u radu tokom cijele godine
- Prikaz 20+ kategorija i 210 potkategorija
- Istraživanje renomiranih svjetskih agencija
- Prepoznatljivost vodećih brendova kod trgovaca
- Potvrda vodećih brendova u kategoriji
- Podrška prodajnom timu
- Komunikacija na društvenim mrežama InStore magazina (18.000 pratilaca)
———————————————————————-
KONTAKT:
azemina@altermedia.ba
033 710 616
———————————————————————–