Kako zabrinutost zbog inflacije dovodi do toga da američki potrošači biraju jeftinije proizvode i manje količine, diskont Walmart uspijeva da privuče više dobrostojećih kupaca.
“Američki potrošači sve više obraćaju pažnju na sitnice, odlučuju se za manja pakovanja i kupuju proizvode poput konzervirane tunjevine i mahuna umjesto govedine”, rekao je za CNBC finansijski direktor John David Rainey. Također se sve češće odlučuju za plaćanje kreditnom karticom umjesto običnom debitnom karticom.
Potrošače odvraćaju više cijene energije, hrane i stanova, što je dobra vijest za diskonte poput Walmarta. Trgovac privlači nove kupce iz viših dohodovnih grupa i tako osvaja tržišni udio. Kao rezultat toga, kompanija predstavlja kvartalne brojke koje su nadmašile prognoze.
Walmartove prodavnice u Sjedinjenim Državama zabilježile su rast uporedive prodaje za 6,5% u drugom tromjesečju. Sam’s Club je čak porastao za 9,5% i nikada nije imao više članova. E-commerce je porastao za 12%. Međutim, operativni profit je smanjen za 6,8% zbog sniženja cijena, manje potražnje za proizvodima visoke marže (kao što su elektronika i odeća) i viših troškova rada.
Sve u svemu, analitičari kažu da su kvartalni rezultati prilično umirujući, nakon prošlomjesečnog šokantnog upozorenja o profitu koje je negativno uticalo na skoro cijeli maloprodajni sektor. Walmart sada očekuje da će zarada tokom cijele godine opasti za 9-11%, što je nešto bolje od prethodno prognoziranih 11-13%.