SAD: Walmart povećava budžete za oglašavanje, vrijednost preko milijardu eura

Tokom narednih pet godina očekuje se da će Valmart potrošiti desetocifreni iznos na oglašavanje, izveštava ESM Magazine.
Rojters je prije nekoliko nedjelja izvijestio da je trgovinski gigant u kalendarskoj 2020. godini potrošio skoro milijardu dolara na sektor marketinga. Kompanija sa sedištem u Arkanzasu želi da do 2026. postane jedna od deset najmoćnijih reklamnih platformi u SAD-u.
Prošle godine Walmart je prekinuo saradnju sa spoljnom partnerskom kompanijom koja je upravljala ovim sektorom, pa je za oglašavanje sada zadužena podružnica Walmart Media Group. Uskoro će ova podružnica biti preimenovana u Walmart Connect.
Nove platforme za oglašavanje trgovac će pokrenuti u saradnji sa IT kompanijom Trade Desk Inc. Kako prenose strani mediji iz izvora bliskih Walmartu, trgovac će se oglašavati na više od 170.000 ekrana u približno 4.500 prodavnica u SAD-u.

izvor: esmmagazine

foto: Walmart