SAD: Većina Amerikanaca osnovne namirnice kupuje online

Oko 60% potrošača u Americi sada kupuje namirnice online i namjerava da to nastavi u istoj ili većoj mjeri, čak i kada pandemija prođe, pokazuje nova studija koju je sprovela firma za istraživanje tržišta Coresight Research.

U studiji, sprovedenoj u aprilu, učestvovalo je 1.652 Amerikanca. Većina ispitanika (59%) istakla je da su kupovali namirnice online u proteklih 12 mjeseci. To je porast u odnosu na 52% u 2020. i 36,8% u 2019. godini.

Proizvodi za čišćenje kuće i toalet papir su na čelu liste kategorija koje su Amerikanci kupovali online. Slijede pakovana hrana, pelene i proizvodi za ličnu njegu, svježi proizvodi, zamrznuta hrana, hljeb i pekarski prozivodi. Amerikanci su najviše kupovali online u Amazonu i Walmartu, ali su i drugi lanci zabilježili rast online prodaje.

U Coresight Research procjenjuju da je e-prodaja hrane i pića u Americi porasla na 55,5 milijardi dolara u 2020. godini i vjeruju da će se ovaj trend nastaviti. Kako kažu, trgovci imaju jedinstvenu priliku da iskoriste promjene u trendovima i da nastave da unaprijeđuju korisničko iskustvo u online kupovini.