Twitter je predstavio novu opciju pod nazivom Product Drops koja korisnicima ove društvene mreže omogućava primanje obavijesti o novim proizvodima odabranih brendova.
Twitter uvodi opciju obavještavanja o novim proizvodima: Nova opcija funkcioniše tako da nakon što brend objavi objavu o nadolazećem lansiranju određenog proizvoda, korisnici Twittera mogu pritisnuti gumb “Podsjeti me” kako bi omogućili obavijesti o lansiranju tog proizvoda 15 minuta prije lansiranja.
Nakon obaviještenja, korisnici će moći odabrati žele li da ih platforma preusmjeri na web stranicu trgovine gdje će moći kupiti željeni proizvod.
Osim same opcije obavijesti, korisnici će moći vidjeti i više informacija o tim proizvodima, slike proizvoda, cijenu, kao i dojmove drugih korisnika. Ova je opcija trenutno dostupna samo korisnicima iOS uređaja u Sjedinjenim Američkim Državama.
Među kompanijama koje trenutno testiraju ovu novu značajku su Dior, Home Depot i LEGO Group.
Ljudi svakodnevno dolaze na Twitter kako bi razgovarali o novim proizvodima, a trgovci već duže vrijeme objavljuju svoje proizvode na Twitteru bez ikakve podrške naše platforme. Uzbuđeni smo što ćemo to promijeniti i uključiti nove značajke koje kupcima omogućavaju da budu u tijeku s novim proizvodima, ali i trgovcima na malo da uspostave izravan kontakt sa svojim kupcima”, rekli su Siddarth Rao, menadžer softverskog inženjerstva i Justin Hoang, Twitter menadžer proizvoda.
U julu 2021. kompanija je lansirala opciju prikazivanja proizvoda robnih marki na svojim profilima, nakon čega slijedi opcija Twitter Shops koja trgovcima omogućuje prikaz do 50 proizvoda na svom profilu.
Više o ovoj temi čitajte ovdje.