PepsiCo je izvijestio o organskom rastu neto prihoda od 2,4% u prvom kvartalu, a očekuje dalji rast u drugom kvartalu zahvaljujući ponovnom otvaranju HoReCa kanala.
Kompanija je u prvom kvartalu prijavila neto prihode od 14,82 milijarde dolara, što je 6,8% više, takođe zahvaljujući akvizicijama kineske kompanije za grickalice Be & Cheery i južnoafričke Pioneer Foods.
Operativni profit iznosio je 2,31 milijardu dolara, što je 20% više u odnosu na prošlogodišnjih 1,92 milijarde dolara. Čelnici kompanije napominju da vjeruju da će vakcinacija dovesti do slobodnijeg života, pa i putovanja, čime će ugostiteljstvo ponovo živnuti, a samim tim se i njihov organski rast prihoda ubrzati u drugom kvartalu.
Jedinica kompanije Frito-Lay Severna Amerika zabilježila je organski rast prihoda od 3% na 4,24 milijarde dolara, zahvaljujući novim proizvodima, poput Doritos 3D Crunch i Cheetos Crunch Pop Mix. U kvartalu završenom 20. marta, organski prihodi porasli su za 1% u jedinici Quaker Foods America, na 646 miliona dolara. Prodaja pića PepsiCo u Sjevernoj Americi porasla je za 2% na 5,07 milijardi dolara. Količinska prodaja se smanjila u segmentu gaziranih bezalkoholnih pića i vode, međutim kompanija je imala dobre rezultate u segmentu sportskih pića Gatorade.
Organski prihodi u zemljama Afrike, Bliskog Istoka i Južne Azije smanjili su se za 1%, a prihodi Evrope ostali su nepromijenjeni u odnosu na prethodnu godinu. U Latinskoj Americi, organski prihodi kompanije PepsiCo porasli su za 3%, dok su azijsko-pacifički region, Australija, Novi Zeland i Kina zabilježili rast od 18%, zahvaljujući velikoj prodaji grickalica.