SAD: PepsiCo predstavio ažurirane ciljeve održivosti

Proizvođač predstavio “usavršene” ciljeve u oblasti klime, ambalaže, poljoprivrede i vode s namjerom da izgradi snažnije, otpornije poslovanje koje ima za cilj ostvariti pozitivan utjecaj u širokom opsegu.

Ažurirani ciljevi oslanjaju se na gotovo četiri godine napretka i naučenih lekcija od pokretanja strategije PepsiCo Positive (pep+), poslovne strategije koja održivost integrira u srž kompanije radi dugoročnog uspjeha, navodi se u saopćenju kompanije.

PepsiCo kontinuirano prilagođava način na koji nabavljamo sastojke, proizvodimo, distribuiramo i prodajemo naše proizvode te inspirišemo ljude kroz naše brendove. Ovo putovanje oslonjeno je na pep+, koji predstavlja ulaganje u izgradnju jačeg i otpornijeg poslovanja – danas i u budućnosti – te vodi ka stvaranju otpornijeg, održivijeg prehrambenog sistema. Naši ciljevi moraju se razvijati zajedno s nama kako bismo zadržali ambiciju i ostvarili našu dugoročnu viziju – rekao je Ramon Laguarta, predsjednik i izvršni direktor kompanije PepsiCo.

Znamo koliko je važno da budemo transparentni u vezi s našim napretkom i s dinamičnom stvarnošću s kojom se danas suočavaju i naša kompanija i šira industrija. Naš put ka održivosti neće uvijek biti pravocrtan, ali fokusirani smo na rad koji može ojačati otpornost našeg poslovanja i donijeti pozitivan utjecaj na planetu. Istovremeno ostajemo agilni u svom pristupu, primjenjujemo naučene lekcije u svim segmentima poslovanja i dijelimo ih s drugima kako bismo doprinijeli stvaranju održivijeg prehrambenog sistema. Nastavit ćemo integrirati održivost u našu kompaniju na načine koji jačaju otpornost, prilagodljivost i budući rast našeg poslovanja – dodao je Jim Andrew, izvršni potpredsjednik i direktor za održivost u kompaniji PepsiCo.

Ažurirani ciljevi uključuju:

  • Poljoprivreda: PepsiCo je povećao svoj cilj u području regenerativne poljoprivrede s namjerom da do 2030. obuhvati 10 milijuna hektara zemljišta regenerativnim, restaurativnim ili zaštitnim praksama. Ovo je proširenje prethodnog cilja od 7 milijuna hektara, a nova ambicija širi se i po opsegu i po dubini, uključujući i specifične ciljeve vezane uz prirodu. Do 2024. godine PepsiCo je već obuhvatio oko 3,5 milijuna hektara.

  • Klima: Kompanija je ažurirala ciljeve za emisije u okviru opsega 1, 2 i 3 te ih u potpunosti uskladila s putanjom od 1,5°C do 2050. godine, u skladu sa SBTi smjernicama za sektore šuma, zemljišta i poljoprivrede (FLAG), kao i za energiju i industriju (E&I). Cilj je sada postizanje neto nultih emisija do 2050. godine. Prethodni cilj za emisije opsega 3 bio je usklađen s ciljem od ispod 2°C do 2030., dok je cilj za neto nultu emisiju bio postavljen za 2040.

  • Ambalaža: PepsiCo ažurira ciljeve vezane uz ambalažu kako bi se fokusirao na ključna tržišta gdje vjeruje da može ostvariti najveći utjecaj i kako bi bolje uzeo u obzir vanjske faktore izvan kontrole kompanije. Kompanija planira ulagati u poboljšanje životnog ciklusa ambalaže. Revidirani ciljevi u području ambalaže ostaju ambiciozni i zahtijevaju daljnja ulaganja, inovacije i međusektorsku suradnju za postizanje sistemskih promjena.

  • Voda: Nakon postizanja cilja od 25% poboljšanja učinkovitosti korištenja vode u operacijama u područjima visokog rizika te premašivanja cilja od 15% poboljšanja u poljoprivredi dvije godine prije roka, kompanija dodatno usmjerava fokus na ta područja i zadržava cilj da do 2030. postane neto pozitivni korisnik vode.

Ciljevi PepsiCo Positive Choices, koji imaju za cilj smanjenje zasićenih masti, šećera i natrija, kao i uvođenje raznovrsnijih sastojaka, ostaju nepromijenjeni.

Priredila: InStore redakcija
Foto: PepsiCo/Amanda Taraska