Vlasnik brenda Oreo povećao je cijene nakon uspešnog trećeg kvartala u kom je zabilježio rast prihoda od 8%.
Američki konglomerat je objavio da su prihodi kompanije porasli za više od 8% do septembra, a njegov izvršni direktor je rekao da ljudi jednostavno ne mogu da žive bez čokolade.
U Evropi, kompanija je zabilježila smanjenje prilagođenog bruto profita za 211 miliona dolara. Uprkos ovom zastoju, sada očekuje više od 10% u organskom rastu neto prihoda, u poređenju sa početnim izgledima od 8%.
Kompanija, koja posjeduje neke od najvećih brendova konditorskih proizvoda, uključujući Diam, TUC, Dairy Milk, Ritz, Philadelphia i Oreo, navela je veće troškove sirovina i transporta kao ključni pokretač u kompenzaciji cijena.
“Naši potrošači nam govore da je čokolada zaista nešto bez čega ne mogu da žive. Uprkos tekućoj makro nestabilnosti, fokusirani smo na artikle čiju isporuku možemo da kontrolišemo, kao i na pružanje podrške našim brendovima i zadržavanju nivoa prodaje, dok nastavljamo da postižemo snažan rast profita i dugoročne dobitke udjela”, rekao je izvršni direktor kompanije Mondelēz, Dirk Van de Put.
Ova vijest dolazi nakon što je Mondelēz lansirao novu ambalažu za svoje Cadbury Dairy Milk i Cadbury Mini Snowballs čokolade koja sad uključuje 30% certifikovane reciklirane plastike.