SAD: Mondelēz i Selena Gomez lansiraju ograničenu seriju Oreo keksa

Brend Oreo kompanije Mondelēz International predstavlja Limited Edition Selena Gomez Oreo Cookies s cimetom, razvijen u suradnji s popularnom američkom pjevačicom i glumicom.

Ograničeno pakiranje sadržavat će šest Oreo keksa, od kojih će svaki imati utisnut drugačiji žig posvećen obožavateljima pjevačice koji se nazivaju i “Selenatori”.

Također, u jednom od otprilike tri pakiranja, potrošači će moći pronaći i jedan poseban keks s potpisom pjevačice, što je ujedno i prvi put da je brend stavio nečiji autogram na keks.

Uroniti u Selenin svijet – njezine korijene, njezinu vjernu bazu fanova, njezin glazbeni put – podiže kulturnu relevantnost i razigranu osobnost brenda Oreo na novu razinu. Oreo stalno otkriva nove dijelove svog identiteta kroz kreativne i neočekivane inovacije.
Ova suradnja oslikava našu posvećenost da oduševimo potrošače na neočekivane načine i dodatno učvršćuje našu prisutnost u glazbenoj industriji, izjavila je Michelle Deignan, potpredsjednica brenda Oreo za SAD.

Pravljenje mog Oreo keksa bilo je jako zabavno. Odrasla sam uz Oreo, tako da je mogućnost da budem dio ovog procesa za mene bila jako posebna.
Željela sam da keks pruži osjećaj utjehe i da ima dašak nostalgije iz mog djetinjstva. Okus cimeta daje mu osjećaj horchate i uzbuđena sam što će moji fanovi moći da ga isprobaju, dodala je Gomez.

Osim ograničene serije keksa, brend će u sklopu suradnje također donirati sredstva fondu Rare Impact Fund, koji je Gomez osnovala 2020. godine i koji se fokusira na povećanje dostupnosti usluga i obrazovanja iz područja mentalnog zdravlja za mlade diljem svijeta.

Osim u SAD-u, ograničena serija naći će se i na policama prodavaonica u Kanadi, Brazilu, Australiji i na Novom Zelandu.

Priredila: InStore redakcija
Foto: Mondelēz International