Organska neto prodaja porasla je za 1% na 2,3 milijarde dolara, prvenstveno zahvaljujući povoljnom obimu/miksu od 2%, navodi se u saopćenju kompanije.
Bruto profit je smanjen sa 732 milijuna na 728 milijuna dolara, dok je bruto profitna marža iznosila 29,4% u poređenju sa 30,9% godinu dana ranije.
Prilagođeni bruto profit porastao je sa 740 na 745 milijuna dolara, pri čemu je prilagođena bruto profitna marža smanjena za 110 baznih poena na 30,1%, uglavnom zbog inflacije troškova i drugih troškova u lancu snabdijevanja, negativnog utjecaja neto cijena i utjecaja akvizicije.
EBIT je smanjen sa 248 milijuna na 161 milijun dolara, dok je prilagođeni EBIT porastao za 2% na 362 milijuna dolara.
Zarada po dionici smanjena je na 0,22 dolara u poređenju sa 0,44 dolara u istom razdoblju godinu dana ranije, dok je prilagođena zarada po dionici pala za 3% na 0,73 dolara.
Ostvarili smo solidne rezultate za treći kvartal koji su premašili naša očekivanja, djelomično zahvaljujući povoljnom tajmingu isporuka. U segmentu Meals & Beverages bilježimo povećanu potrošnju kod svih grupa potrošača prema visini prihoda. Potrošači kuhaju kod kuće na najvišoj razini još od početka 2020. godine i okreću se našim brendovima zbog njihove vrijednosti, kvalitete i praktičnosti. Kada je riječ o segmentu Snacks, performanse su bile mješovite unutar portfelja, i iako imamo koristi od uspješnih lansiranja inovacija, prilagođavamo naše planove kako bismo ostali konkurentni u cjelokupnom portfelju brendova. Naši ukupni rezultati odražavaju snažnu realizaciju i disciplinirano upravljanje troškovima u i dalje dinamičnom poslovnom okruženju. Nastavljamo razvijati našu organizaciju i sposobnosti kako bismo bolje iskoristili našu veličinu za rast i potaknuli stvaranje dugoročne vrijednosti, poručio je Mick Beekhuizen, predsjednik i izvršni direktor kompanije Campbell.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Kelly Common/Unsplash