SAD: Burger King ulaže 400 miliona dolara u reklamiranje i redizajn restorana

Burger King je decenijama zauzimao drugo mjesto kada je u pitanju prodaja u Sjedinjenim Američkim Državama, odmah iza lanca brze hrane McDonald’s, međutim, 2020. pao je na treće mjesto, iza kompanije Wendy’s.

Gigant poznat po proizvodnji sendviča Chick-fil-A takođe je nadmašio poznati prehrambeni lanac, sa četiri puta većom godišnjom prodajom u odnosu na tipično Burger King prodajno mjesto, navodi firma za ispitivanje tržišta Technimic.

Prema riječima generalnog direktora kompanije Burger King Jose Cil-au posljednjih nekoliko godina napravljeno je više pogrešnih koraka, te da sada rukovodstvo pravi određene promjene.

Iz korporacije Restaurant Brands je saopšteno je da se kompanija trudi da promijeni smjer poslovanja, postavljajući novo rukovodstvo i izdvajajući 400 miliona dolara za reklamiranje i preuređenje svega – od dizajna restorana do načina na koji se prave hamburgeri, piše The Wall Street Journal.

Rukovodioci su naveli da su previše komplikovani meniji, spor rad i zastarjeli restorani narušili ugled Burger King restorana.

Burger King je jedan od najvažnijih restorana u portfoliju korporacije Restaurant Brands. Lanac restorana je 2021. ostvario prodaju od 23,5 milijardi dolara, a sa svojih 7.100 lokacija u SAD kompanija čini oko 28 posto ukupnog prihoda korporacije sa sjedištem u Torontu.

Podsjetimo, krajem 2021. godine, uporediva prodaja Burger Kinga — mjera koju industrija koristi za procjenu prodaje u postojećim prodavnicama — počela je da opada. Poslovnice kompanije u SAD završile su godinu sa prodajom od 10 milijardi dolara, što je manje u odnosu na lanac Wendy’s, uprkos tome što Burger King ima 1.200 lokacija više od svog rivala.