SAD: Amazonov medijski budžet prelazi u ruke OMG-a i WPP-a

Marketing

Kompanija je saopštila odluku o partnerstvu sa agencijama OMG i WPP nakon “opsežnog” procesa koji je trajao više od šest meseci.

Nakon sveobuhvatnog pregleda oglašivačkih agencija odlučili smo se za partnerstvo sa OMG-om i WPP-om, izjavila je Margaret Callahan, potparolka Amazona.

Budžet će biti podeljen po geografskim regionima, pri čemu će OMG preuzeti rad u Americi, a WPP u EMEA i APAC regionima.

Amazon ovu odluku naziva strateškim potezom kako bi iskoristio najbolje što obe agencije mogu da ponude.

Ova odluka je donesena nakon pažljivog i opsežnog procesa. Ispitali smo stručnost svake agencije na tržištu, iskustvo u planiranju medija na svim nivoima, cenovne politike, sposobnosti merenja i upravljanja budžetima u svim geografskim regionima, rekla je Callahan za ADWEEK.

IPG Mediabrands je osvojio Amazonov budžet 2013. godine i uspešno ga odbranio 2017. godine. Prema Amazonu, odluka da pređe u nove agencije nije odraz prethodnog rada, već izbor onoga što je najbolje za kompaniju u budućnosti.

Cenimo razgovore sa svim vrhunskim agencijama sa kojima smo se susreli tokom naše potrage. Posebno želimo da se zahvalimo IPG-u, koji je bio fantastičan partner u poslednjih 10+ godina, i zahvalni smo za sav njihov rad i kontinuirano partnerstvo u drugim značajnim oblastima našeg oglašivačkog poslovanja, uključujući AWS, Amazon Ads i Amazon Business, poručila je Callahan.

IPG će ostati Amazonov globalni medijski partner za Amazon Web Services, Amazon Business i Amazon Ads.

Izvor: Media marketing
Foto: Amazon