Recenzije proizvoda na internetu sve manje realne

Britanska organizacija za zaštitu potrošača upozorava na brojne plaćene i lažne recenzije proizvoda, posebno kada su u pitanju Influenceri.

I ranije je bilo riječi o tome da Influenceri svašta pohvale jer su proizvod dobili besplatno, a rijetki su oni koji će zaista pohvaliti nešto što zaista vrijedi i što je dobro, jer ga i sami koriste, kao i da će iskriticirati proizvod koji nije onakav kakvim žele da ga predstave.

Svemu tome prethodi trend da prije kupovine novih proizvoda, većina ljudi prvo provjeri što o tome misle internet korisnici. Nemali broj ljudi konačne odluke o kupovini donosi upravo na osnovi recenzija novinara, blogera i Influencera, odnosno na osnovi komentara na forumima i raznim stranicama. Pitanje je koliko se danas može vjerovati takvim recenzijama?

Prema britanskoj organizaciji za zaštitu potrošača Which?, treba biti veoma oprezan prilikom čitanja takvih recenzija i komentara te se svakako preporučuje detaljna analiza interneta i pretraga više izvora recenzija prije odluke o kupovini. Razlog su lažne recenzije koje se prodaju na internetu i zahvaljujući njima može se stvoriti pogrešan dojam o određenim proizvodima.

Izvor: represent.rs
Foto: Pixabay