Kompanija Dr. Oetker objavila je da je 2020. godine ostvarila prodaju u vrijednosti od 3,71 milijarde eura, čime je prodaja povećana za blizu 10%. Kako su istakli u grupaciji, pice i torte su najzaslužnije za dobre rezultate kompanije tokom karantina.
U rodnoj Njemačkoj i Zapadnoj Evropi, grupa je zabilježila slabu profesionalnu prodaju, ali je to ublaženo umjerenim rastom u maloprodaji. Strateške kategorije poput pice, torti, dezerta i proizvoda za pečenje naročito su doprinijeli rastu u prodaji.
U Istočnoj Evropi kompanija je zabilježila primjetan rast u odnosu na prethodni period, objavio je Dr. Oetker, ali kako kažu, rast je ublažen zbog “značajne devaluacije” istočnoevropskih valuta u nekim slučajevima.
U Kanadi, prodaja pice doživela je procvat, dok je u Brazilu zabilježen veliki rast u prodaji torti i dezerta.
Kompanija je saopštila da je poslednjih godina pojačala svoje prisustvo na međunarodnom tržištu i sada drži jake pozicije u Severnoj i Južnoj Americi, na Bliskom istoku i Sjevernoj Africi. Dr. Oetker sada ostvaruje dve trećine prodaje van Njemačke.