Projekat MUST HAVE i specijalno izdanje InStore magazina je važna spona unutar FMCG industrije.
Kao i u svim drugim segmentima poslovanja komunikacija je osnova od koje svi uspješni brendovi i kompanije polaze. Kako bi ista donijela benefite i očekivane rezultate, potrebno je pronaći najispravnije načine za njenu implementaciju i doći do ciljanih grupa.
Već 15 godina InStore magazin je komunikacijska platforma unutar FMCG industrije i spona između proizvođača, distributera i trgovaca. Kao regionalni B2B magazin robe široke potrošnje prati trendove iz mjeseca u mjesec pokrivajući široke kategorije proizvoda, kroz izuzetnu suradnju sa vodećim regionalnim i svjetskim istraživačkim agencijama najbolji je izvor informacija i o tome kakva su očekivanja, navike i šta preferiraju krajnji konzumenti. Upravo su kupci/potrošači sve bolje informisani, zahtjevniji više nego ikad, žele da se ugodi njihovim željama i da za svoj novac dobiju maksimum, što stvara dodatni zadatak kako proizvođačima tako i trgovcima. Zbog toga trgovci stalno razmišljaju kako doći do boljeg asortimana, kako optimizirati zalihe, napraviti najbolju cijenu i promociju za potrošača, dok proizvođači žele inovirati asortiman, osigurati poziciju na polici, adekvatno učestvovati u promociji i dogovoriti komercijalne uvjete koje će kategoriju kojoj pripadaju stimulirati na kontinuirani rast, ali obezbijediti i stalne novitete za svoje kupce/potrošače.
Upravo zbog potrošača, koji su u fokusu poslovanja kompletne FMCG industrije, projekat MUST HAVE doživljava i svoju ekstenziju, te sve one brendove i kompanije koji ponesu priznanje obaveznog asortimana na policama trgovačkih lanaca, nastavlja promovirati prema krajnjim kupcima. Kroz pažljivo osmišljenu outdoor i digitalnu kampanju, te promociju na policama trgovačkih lanaca tržištu će biti predstavljeni sve konkurentske prednosti proizvoda koji budu dio ovogodišnjeg projekta.
Osnovne informacije o specijalnoj ediciji:
- Distribucija: na adrese svih trgovačkih lanaca i drugih primaoca InStore magazina
- Vodič koji koriste trgovci u radu tokom cijele godine
- Prikaz 20+ kategorija i 210 potkategorija
- Istraživanje renomiranih svjetskih agencija
- Prepoznatljivost vodećih brendova kod trgovaca
- Potvrda vodećih brendova u kategoriji
- Podrška prodajnom timu
- Komunikacija na društvenim mrežama InStore magazina (18.000 pratilaca)
———————————————————————-
KONTAKT:
azemina@altermedia.ba
033 710 616
———————————————————————–
Dosadašnji nosioci MUST HAVE priznanja:
PEREX, VILEDA, EMSAL, COCA COLA, OAZA, SARAJEVSJI KISELJAK, DONAT, AFRODITA, JOHNSOS&JOHNSON, HELLENA, SCHOLL, FRANCK KAFA, JACOBS, ZLATNA DŽEZVA, GRAND KAFA, NESCAFE, ALKALOID, CHIO, UNION FOODS FLIPKO, LEDO, TOPS, OREO, PLAZMA, KRAŠ, MEDELA, LISTERINE, COLGATE, ŠKODA, BELJE, FAST ENERGY, LEDA, ŠTARK, TREND, BRAZIL KAFA, SARAJEVSKA PIVARA, PEUGEOT, BASSO, COCKTA, KENT, MERCEDES, MOKATE, BIC, KOSILI, VITINKA, BIMAL, GOLD FLIPS, PATELINA, TELEMACH, TUZLANSKA PIVARA, XL ENERGETSKO PIĆE, ROOSTER, PFANNER, MAZA, DM, MARCAFFE, MAK ZARA, DR PASHA, TOPS, VEGAFRUIT, KREMIPAN, VITALI ZDRAVI SNEK, TOSAMA, PLANTAGO, PADDIS, IQOS, DO DO ZAČINI, EL CAFE, JAFFA, CHIPS WAY, JUICY, CARSKI VINOGRADI, INDOMIE, BAMBI, MARASKA, DUKAT, MILKA, SILK TRADE, SECTOR SECURITY