Nestlé, najveća prehrambena kompanija na svijetu, predstavila je poslovne rezultate za prvih devet mjeseci ove godine s očekivanim cjelogodišnjim rastom prodaje između 6 i 7 posto.
Nestlé predstavila poslovne rezultate: Cjelokupna prodaja Nestléa u devet mjeseci porasla je 2,2 posto. Organski rast dosegao je 7,6 posto, s realnim unutarnjim rastom (RIG) od 6,0 posto i cijenama od 1,6 posto. Rast je podržan stalnim rastom u maloprodaji, stalnim oporavkom kanala za konzumaciju izvan kuće, povećanjem cijena i povećanjem tržišnog udjela.
Ukupna prijavljena prodaja porasla je za 2,2 posto na 63,3 milijarde CHF. Međunarodna razmjena smanjila je prodaju za 2,0 posto. Neto prodaja je smanjila prodaju za 3,3 posto.
Zabilježen je kontinuirani napredak u upravljanju portfolijem – 9. augusta 2021. godine Nestlé je dovršio kupovinu temeljnih marki The Bountiful Company.
Ažurirane su cjelogodišnje smjernice za 2021.: očekuje se cjelogodišnji organski rast prodaje između 6 i 7 posto. Očekivana osnovna marža operativne dobiti pri trgovanju je oko 17,5 posto, odražavajući početna kašnjenja između razdoblja porasta cijena pod pritiskom troškova i određivanja cijena, kao i jednokratne troškove integracije povezane s kupnjom The Bountiful Company ključnih brendova. Nakon 2021. naši srednjoročni izgledi za nastavak umjerenog poboljšanja marže ostaju nepromijenjeni. Očekuje se da će se temeljna zarada po dionici u stalnoj valuti i učinkovitost kapitala povećati ove godine.
“Zadovoljni smo snažnim organskim rastom kompanije Nestlé u posljednjih devet mjeseci, potaknutim doprinosima iz većine zemljopisnih područja i kategorija. Neumorna usredotočenost naših timova na lokalnu izvedbu i agilnost omogućila nam je kretanje kroz razdoblje porasta cijena pod pritiskom troškova i ograničenja lanca snabdijevanja. U trećem tromjesečju povećali smo cijene na odgovoran način, zadržavajući snažan realni unutarnji rast. Ulaganja u inovacije, digitalizaciju i održivost dodatno su podržala rast povećanjem relevantnosti i diferencijacije naše ponude. Nestlé nastavlja poduzimati mjere prema održivom poslovanju. Nedavno smo predstavili planove koji podržavaju prijelaz na sisteme regenerativne poljoprivrede. To nam pomaže u postizanju naših klimatskih ciljeva jer blisko surađujemo sa poljoprivrednim zajednicama širom svijeta kako bismo poboljšali zdravlje tla, obnovili cikluse vode i dugoročno povećali biološku raznolikost”, kazao je Mark Schneider, izvršni direktor kompanije Nestlé.
Zona Europa, Bliski istok i sjeverna Afrika (EMENA)
Ova grupa ostvarila je organski rast od 7,2 posto: 6,4 posto RIG; 0,8 posto cijena. Zapadna Europa zabilježila je srednji jednoznamenkasti organski rast s jakim RIG-om i blago negativnim cijenama. Srednja i istočna Europa zabilježile su dvoznamenkasti organski rast, s jakim RIG-om i pozitivnim cijenama. Bliski istok i sjeverna Afrika zabilježili su visok jednoznamenkasti organski rast, uz uravnotežen doprinos RIG-a i određivanje cijena.
Zona EMENA izvijestila je o jednoznamenkastom organskom rastu temeljenom na inovacijama proizvoda i nastavku snažnog zamaha u e-trgovini i specijaliziranim kanalima. Sva tržišta zabilježila su pozitivan rast, uz snažan razvoj prodaje predvođen Rusijom, Turskom, Velikom Britanijom i Italijom. Zona je nastavila bilježiti široki rast tržišnog udjela, osobito za hranu za kućne ljubimce, kafu i proizvode biljnog porijekla.
“Rezultati Nestlé Jugoistočnog tržišta u proteklih devet mjeseci usklađeni s našim ciljevima, dosegavši organski rast od 10,1 posto. Regija Sjevernog Jadrana (Hrvatska, Slovenija i Bosna i Hercegovina) doprinijela je tržišnim rezultatima s 9,6 posto organskog rasta, s tim da su kategorija pića (NESCAFÉ) maloprodaji i HoReCa kanalu i hrana za kućne ljubimce (Purina), kao i odlična ljetna turistička sezona, najveći kontributori rastu. Uspješnim rezultatima su doprinijeli i naši dugogodišnji partneri i distributeri Alca, MPG i MCI. Nastavljamo istraživati i pomicati granice mogućeg kada je riječ o hrani, fokusirajući se na okus, nutritivnu vrijednost proizvoda i stvaranje rješenja koja doprinose boljitku planete. Lansiranje Garden Gourmet asortimana na biljnoj bazi u Hrvatskoj i Sloveniji važan su korak u tom smjeru. Nastavljamo s podrškom lokalnoj zajednici kroz ulaganja u projekte koji podržavaju roditelje u odgoju zdravijih generacija, doprinose zapošljivosti mladih te one koje doprinose razvoju svijesti o važnosti očuvanja okoliša”, zaključio je Laurentiu – Florin Dimitriu, generalni direktor Nestlé Hrvatska, Slovenija, Bosna i Hercegovina.
Više informacija o poslovanju Nestlé kompanije pronađite ovdje i ovdje .