Prodaja Badelove linije pića porasla za 35%

Potražnja za pakovanjima od 0,1 litru snažno raste i njihova se proizvodnja odvija punim kapacitetom, kažu iz Badela.

Promet trgovaca iz marta i aprila lani, kad su građani zbog lockdowna u pandemiji koronavirusa gomilali zalihe brašna, kvasca, šećera, toaletnog papira i ostalih osnovnih namirnica teško će se ponoviti.

Prodaja špeceraja i druge robe široke potrošnje, uz češće kuhanje i boravak kod kuće, stabilizirala se, tvrde trgovci.

No zbog zatvaranja pa djelimičnog otvaranja kafića, mnogi neizvjesnosti, iščekivanje, stres, krate kojom čašicom više pa prodaja alkoholnih pića u maloprodaji ruši sve rekorde.

U vrijeme potpunog zatvaranja ugostitelja bilježio se rast i od 30 do 35%, a posljednjih sedmica od kako je dopušten rad terasa prodaja je i dalje 10 do 15% viša u odnosu na prosjek prije pandemije.

“Prodaje se puno, a dok su kafići bili zatvoreni prodaja je bila luda, ne samo alkohola svih kategorija, nego i vina i piva, kafe, čaja. Ljudi se vjerovatno i više druže kući, što je dodatno potenciralo taj rast”, kaže nam predsjednik Uprave NTL-a Martin Evačić. Slično kažu i u Studencu i Konzumu.

“U početku je porast bio jače vidljiv na jeftinijim jakim alkoholnim pićima s više alkohola, za što možemo pretpostaviti da su se koristila i kao dezinficijensi ili antiseptici”, kažu u Konzumu.

Dodaju da se uticaj djelimičnog otvaranja kanala HoReCa osjeća i dalje pa se trend rasta prodaje alkoholnih pića zadržao i u prvom tromjesečju ove godine.

Mala pakovanja alkohola od 0,1 litru, koja neki zovu “putnima”, a neki od milja i “unučićima”, a obično se prodaju uz kase, vjerovatno su i najtraženija, što se vidi i po odbačenim bočicama oko trgovina i klupa.

Neslužbeno doznajemo da proizvodne linije za “unučiće” našeg najvećeg proizvođača jakih alkoholnih pića Badela 1962 miruju samo nedjeljom.

“Istina je da potražnja za pakovanjima od 0,1 l snažno raste i da naše linije za njihovu proizvodnju rade punim kapacitetom.Zbog ograničenja u radu ugostiteljskih objekata više se konzumira na otvorenom tokom privatnih i spontanih okupljanja”, odgovaraju iz Badela te dodaju da su prateći trendove lansirali i nova pakovanja , ploske od 0,2 l gorkog pelinkovca i pelinkovca orange.

Manja pakovanja od 0,1 l i 0,2 l prodaju i na inozemnim tržištima. No iako kanal maloprodaje znatno raste, tržište jakih alkoholnih pića ukupno je u padu u odnosu na 2019. zbog ograničenog poslovanja i problema s kojima je suočen HoReCa sektor.