Prihodi Carlsberga ispod očekivanja u drugom kvartalu

Danska pivara Carlsberg prijavila je prihod u drugom kvartalu ispod očekivanja, jer su zarade pogođene višim cijenama roba i energije uprkos oporavku prodaje u barovima i restoranima.

“Globalna neizjvesnost je i dalje visoka, sa sve većim pritiskom na ulazne troškove koji je poseban izazov za nas u narednim kvartalima”, rekao je Cees’t Hart, CEO kompanije.

Carlsberg, koji također proizvodi brendove kao što su Kronenbourg 1664, Tuborg i Somersby, ostao je pri svojim cjelogodišnjim smjernicama, nakon što je ranije ovog mjeseca podigao svoju prognozu organskog profita na visok jednocifren procenat rasta.

“U ovom okruženju, nastavićemo da tražimo pravu ravnotežu između ublažavanja kratkoročnih izazova i ulaganja u dugoročne mogućnosti koje stoje iza naših SAIL’27 prioriteta da bismo ispunili naše ambicije za vrhunski i krajnji rast. Uprkos izazovnim tržišnim uslovima, ostajemo na kursu”, dodao je Hart.

Treći najveći proizvođač piva na svijetu rekao je da je prodaja u ovom kvartalu dostigla 20,51 milijardu danskih kruna (2,81 milijardu dolara), ispod 21,6 milijardi kruna koje su prognozirali analitičari u anketi koju je prikupila kompanija.

Organski rast obima u kvartalu vođen je dobrim rezultatima u Zapadnoj Evropi (+10,2%) i Aziji (+13,2%), pri čemu su premium brendovi zabilježili solidan rast.

Tuborg je zabilježio organski rast obima od 14%, Carlsberg 20%, Grimbergen 11%, Somersby 2% i Brooklyn 44%, dok je 1664 Blanc zabilježio pad obima od 1%. Bezalkoholna piva su opala za 3% (bez Ukrajine: +4%).

Region Centralne i Istočne Evrope zabilježio je rast od 0,3% (bez Ukrajine: +7%).