Ove sedmice, najveći poljski internet trgovac Allegro “zakoračio” je na tržište berze, a zahvaljujući tržišnoj kapitalizaciji od skoro 20 milijardi eura, postao jedna od najvećih evropskih e-kompanija
Do sada najveća kompanija na varšavskoj berzi bila je ona koju je 2010. godine “izvela” poljska osiguravajuća kompanija PZU, koja je prodala akcije u vrijednosti od 8,1 milijardu poljskih zlota. Cijena akcije Allegra na berzi je 65 poljskih zlota.
Prema pisanju Forbesa, hartije od vrijednosti najveće poljske platforme za online kupovinu debitovale sa udjelom koji je porastao za 62,8% iznad cijene po kojoj je objavljena ponuda od 43 zlota ili 9,71 eura. Tokom trgovine zabilježen je rast od 71 zlota ili 16 eura po akciji. Procjena rasta je povećala vrijednost kompanije na nešto više od 16 milijardi!
Debitovanje na berzi privuklo je interesovanje kako pojedinaca tako i investitora, uključujući i fondove, jer udio kupovine na mreži u Poljskoj naglo raste. Podaci SimilarWeb-a kažu da je allegro.pl četvrta najpopularnija internet stranica u Poljskoj i da su ispred nje samo Google, YouTube i Facebook i da je čak 14. najpopularnija trgovinska platforma na svijetu.
U posljednjih 12 mjeseci na platformi je obavljeno 32 miliona kupovina svakog mjeseca, navodno 63% poljske populacije starije od 16 godina i 76% ukupne internet populacije u zemlji kupuje na platformi allegro.pl.