PepsiCo je zabilježio najbrži rast prihoda od prodaje u deset godina, a kompanija je pojačala i prognoze rasta zahvaljujući potrošačima koji se vraćaju u restorane, barove i stadione.
Prodaja u drugom kvartalu porasla je za 13 posto na organskoj osnovi, bez akvizicija i promena valuta, na 19,2 milijarde dolara, saopštila je kompanija. Rezultati pokazuju da je PepsiCo na putu oporavka – sjevernoameričko poslovanje ponovo raste i milioni potrošača se ne plaše da izađu.
”U uslugama prehrane, vidimo udvostručenje poslovne aktivnosti za relativno kratko vrijeme”, rekao je Hugh Johnston, izvršni direktor PepsiCo-a.
Cijena akcije u ovom kvartalu porasla je na 1,72 dolara po akciji, isključujući tako procjene i očekivanja analitičara od 1,53 dolara. Kompanija je povećala svoju prognozu rasta glavne zarade po akciji za cijelu godinu na 11 posto.
Iz kompanije su saopštili da će nastaviti svoje trenutne napore u vezi sa restrukturiranjem do 2026. godine, fokusirajući se na poboljšanje industrijske proizvodnje i optimizaciju lanaca snabdijevanja.