Regionalni B2B medij, InStore magazin i ove godine realizira uspješan projekt MUST HAVE pokrenut u 2017.
Specijalna edicija ima za cilj okupiti stručnu riječ, vodeća istraživanja u maloprodajnoj industriji, koja smo objavljivali tokom protekle godine, a koja govore o kupovnim navikama potrošača i njihovim preferencijama prema određenim proizvodima i brendovima. Također, na jednom mjestu objavit ćemo sve brendove koji su oblikovali proteklu godinu i zaslužuju posebno mjesto na svim trgovačkim policama i u 2022.
S druge strane, naši partneri, najveći bh. trgovci, koji uzimaju InStore magazin kao relevantan izvor informacija, uz pomoć ove specijalne edicije i podataka kojim raspolažu, formirat će asortiman u narednoj godini, kako bi svojim kupcima ponudili najaktuelnije i najbolje proizvode, koje u konačnici imaju najbolji omjer cijene i kvalitete.
Pozivamo sve one koji smatraju da su njihovi brendovi lideri u kategorijama i da je neophodno da se nađu na policama svih bolje snabdjevenih prodajnih objekata, da se uključe u projekat, te svoje konkurentske prednosti predstave kroz PR ili oglasna rješenja u ovoj specijalnoj ediciji.
Misija InStore magazina je da pomogne u komunikaciji proizvođača sa trgovcima, koja se odvija uz posredstvo distributera. Ovaj projekat je još jedan naš način da poboljšamo tu komunikaciju i da doprinesemo boljem razumijevanju svih učesnika u lancu snabdijevanja.